کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

جهادی نوشت (42)

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ

لبخند آباد!


از زمانی که به دنیای تو عادت کردم                             به تو اندازه خورشید حسادت کردم 

هرکجا رفتم و هر جا که درختی دیدم                          از تو و سادگی عشق روایـــت کردم 

یاس و نرگس همه از چشم تو پیدا می‌شد                    زیــن جهت بود که ابراز ارادت کردم 

تو که لبخند زدی از ته دل، فهمیدم                                شرط مکتوب خدا را رعایت کردم 

رنج و محرومیت‌ات بازی الفاظ بد است                            بخدا در دلم احساس خجالت کردم 

عطش و داغی صحرای دِه‌ات باعث شد                         من بیدل هوس فیض شهادت کردم 

حین خدمت به نگاهت، سحری، با حسرت                  "کربلای حسن فاطمه" را سیر، زیارت کردم...



------------------------------------------

* عشق نوشت: گفتی بخند، گریه بماند برای بعد / در من چه اشک‌ها که پس‌انداز می‌شود!

  • ۹۷/۰۲/۱۴
  • ۴۰۶ نمایش
  • سوره کوثر

نظرات (۹)

ما هم ابراز ارادت می کنیم خدمت شما برادر جهادی.

ان شاءالله کریم اهل بیت، امام مجتبی علیه السلام دستگیر شما باشد در دنیا و آخرت.
پاسخ:
دوست من! 
این دعای خوبت 
که قطعا از درون باصفا و نورانی ات برخاسته، 
خستگی چند روز اخیر من رو گرفت. 

الهی آمین ... 

چقدر راحت میشه حال خوب تزریق کرد!
  • سارا سماواتی منفرد
  • چه عکسی ...
     و شعرِ زیبا

    (-:
    پاسخ:
    چه نگاه خوبی.

    گوارای وجود.
  • الهی العفو بحق المهدی عج
  • سلام وقت بخیر...
    الهی بگردم چه پسربچه نازی..از وقتی که خودم بچه دار شدم طاقت ندارم ببینم بچه ای غصه دار هست یا داره سختی میکشه..امیدوارم همه بچه ها همیشه شاد و سلامت باشن..
    پست تون هم بسیار زیبا و احساسی بود...بخصوص عشق نوشته تون..
    پاسخ:
    سلام. عاقبت تون بخیر.
    لطف تون جاری خواهرم.

    این عکس پر از حرف های نگفته است.
    انگار از لبخند این نازنین پسر، شوق رضایت می‌باره. 
    شاید چیزهایی رو توی دنیاش داره می‌بینه که من هنوز نمی‌بینم.
    عالی بود مرسی 
    پاسخ:
    عالی دیدید! 

    زنده باشید.
    دلتنگ عکس های جهادی بودیم.... 
    لبخندهای معصومانه ی بچه ها.... 
    پاسخ:
    سلام خواهر قدیمی! :)
    خوشحالم که دوباره می‌بینم تون. 
    برگشت تون، باید انارخاطره های زیادی برامون سوغات آورده باشه. 
    سنگرتون پر از دونه های عاشق انار، ان شاءالله.

    دلتنگی تون رو خوب می‌فهمم. 
    دعا کنید قلم سوره کوثر، زیر بار رسالت سنگینش نشکنه...
    :)
    پاسخ:
    لبخند جهادی نصیب ات.
    ان‌شاالله
    اینقدر شما تعریف کردید از جهادی که دوستان ما هم دست بکار شدند و گروهی راه انداختند برای این حرکت‌ها
    پاسخ:
    خیلی عالیه.
    ممنون از خبر خوشی که بهمون دادی.

    جهادی، دنیای عاشقانه های آرام و مهرگستر است. 
    دنیایی که در آن آخرت را می‌شود چشید و به دعوت خدا، روی ابرها پا گذاشت.
  • الهی العفو بحق المهدی عج
  • سلام وقت بخیر
    بله اتفاقا پاسخی که شما به کامنت بنده دادید رو خودم هم می خواستم در کامنتم اشاره کنم اما نمیدونستم چه واژه هایی به کار ببرم تا بتونه منظور رو برسونه..واقعا چه نگاه بی دغدغه ای نسبت به دنیا و مافیها داره...پر از آرامش هست..
    پاسخ:
    :)
    درود بر شما
    چه عکسی
    پر است از حرف و پیام
    دنیایی را می توان دید
    در میان دانه دانه  شن و خاک
    در لبخند رضایت مند آن کودک
    و بازیچه ای که شاید همه ثروتش باشد
    در پناه مهر حضرت دوست سربلند و امیدوار و تندرست باشید ( آمین)
    پاسخ:
    سلام. حال شما؟
    خوش اومدید به کریمانه.

    نگاه زیباتون منور به نظر اهل بیت. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">