کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

جهادی نوشت (57)

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۴ ب.ظ

تا امام ... 

 

وقتی قرار باشد که چشمی به گنبد بیفتد، پیغامی به شخص امام برسد 

یا زائری، موجودیت خود را پشت ضریح، «عارِفاً بحَقّکَ» بازیابی نماید،

مجوزی عاشقانه نیاز است که پیمودن دو هزار کیلومتر تا امام را به پای دل بدهد.

 

 

تا امام، راهی است به وسعت بیکران دلتنگی.

تا دلتنگی، آهی است برآمده از سوز و گداز ممتد عشق.

و تا عشق، نگاهی است بی‌واسطه از آخرین لایه‌های محزون دل.

 

-----------------------------------

* عشق نوشت: کجا رسد به تو مکتوب گریه‌آلودم؟ / که باد هم نبرد کاغذی که نم دارد!

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • ۵۴۲ نمایش
  • سوره کوثر

نظرات (۱۲)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • جهادی شما تمومی نداره؟

    پاسخ:
    نه ان‌شاءالله. هیچ‌وقت.

    شما اذیت هستید؟
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :) هوم

    پاسخ:
    سمت راست لیست مدیریت وبتون، گزینه‌ای هست به نام وبلاگ‌هایی که دنبال می‌کنم، اونجا میتونید نام این وبلاگ رو حذف کنید.
  • دچارِ فیش‌نگار
  • نه من نمیخام تو هم اذیت بشی این همه جهاد میکنی

    پاسخ:
    شما از اینکه دچار فیش‌نگاری شدید، اذیت هستید؟
  • دچارِ فیش‌نگار
  • هوم

    پاسخ:
    پس چون از خودتون در اذیت هستید، در مورد من هم چنین تصوری دارید.

    خیالتون راحت. من از رفتن و نوشتن از جهادی اذیت نیستم. 
  • دچارِ فیش‌نگار
  • آره دیگه فیش که ثواب نداره ولی جهادی ثواب داره

    و به آدم روحیه میده؛ که آدم خسته نمیشه از نوشتن

    پاسخ:
    لزوما ثواب نه. اما حال خوب و روحیه چرا. 
    جهادی، فرصت سلفی گرفتن با حال خوب دیگرانه. 
    که بودن تو در خنده افراد این عکس بی تاثیر نبوده.

    پس به امید آهی در شبانگاهی

    و فروغ نگاهی در سحرگاهی...

     

    یا ثامن الحجج ادرکنی...

    پاسخ:
    رئوف رو در این اردو در خدمت امام رئوف دعا کردیم.
    باشد که حال خوب این دعا را گوشه‌ای از دنیای پر مهرت احساس کنی.
  • آقا اجازه..☝️
  • سلااآااام...

    چقدر منتظر بودم...

    چقدر زیبا "تا دلتنگی، آهی است برآمده از سوز و گداز ممتد عشق "

    واقعا هم درسته. 

    هر یک روزی که بدون خوندن کریمانه و اتفاقات کریمانه اش میگذره احساس میکنم یک چیزی در من کمه...

    واقعا ممنونم که این احساس خوب کریمانه رو با ما تقسیم میکنید؛ هر چند میدونم پشت هر کدوم از این نوشته ها صد ها اتفاق و خاطره هست که بعضی هاش بدجوری سینه این جهادی نویس رو زخمی کرده...

    برای التیام این زخم ها کاری ازم بر نمیاد 😔 فقط می تونم دعا کنم که خود حضرت زهرا س این زخم های سخت رو التیام بدن..

    باز هم ممنونم بابت این لطف بزرگ🌺🌺🌺

    خدا یارتون.. 

    پاسخ:
    سلام. چه حس خوبی داره این کامنت.
    گاهی وقت‌ها حرف اگه به زبون بیاد، ارزش شنیدنش رو از دست میده. ممنون که از پشت این کلمات، احوال دل نویسنده رو میخونی و براش دعا میکنی. وجودت طلاست، باطنت برف! 

    لحظات با شکوه پر از سادگی...

    پاسخ:
    گوارای وجودتون. 

    سلام علیکم

    بازگشتید و حال خوب جهادی را برای دیگران هم به ارمغان آوردید.

    خدا خیرتان دهد!

    پاسخ:
    سلام به روح مشتاق شما.
    برای شما ندیده دعاگوی خیر و خوبی هستم.
  • آقا اجازه..☝️
  • ممنونم بابت این همه ابراز لطف بزرگوار.

    به قول عزیزدلی " ارزش آدم به حرف هایی است که برای نگفتن دارد " و من تا جایی که اطلاع دارم شما خیلیییییی حرف ها برای نگفتن دارید...

    من کریمانه به اینجا رسیدم و بخاطر همین هم علاقه خاصی به اینجا دارم..

    برام دعا کنید چون منم دوست دارم مثل شما یک جهادگر باشم...

    ایام محرم ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید که سختتتت محتاجیم...

    پاسخ:
    سائل نخورد ثانیه‌ای غصه نان را
    تا سفره احسان کرم‌خانه تان هست ...

    شما اولین نفر نیستی که کریمانه به "کریمانه" رسیدید. آخرین هم نیستی.
    امیدوارم قدر این دعوت و خریداری رو بدونید دوست گرامی. 

    به اون عزیز دل بابت این جمله که گفته، سلام ویژه من رو برسونید.
  • کرامات شهدا
  • سلام و خدا قوت.

     

    پاسخ:
    سلام.
    زنده باشید. ممنونم.

    خداقوت به شما و فعالان راه شهدا.

    سلام بزرگوار 

    طاعات و عبادات قبول باشه

    خیلی وقته که نمی نویسید مشکلی پیش اومده یا دلیل خاصی داره ؟

    پاسخ:
    سلام از طریق کامنت خصوصی عرض شد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">