کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

اربعین نوشت (8)

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ

مرگ بر شیرازی ، مرگ بر امریکاست!

ابتدا گفتند آمده ایم برای احیای تشیع در تولی و تبری. ولی نگفتند منظورشان از دین، فقط اهانت به مقدسات برادران اهل سنت است.

کم کم یادمان دادند که هرکس شیعه است ، باید در عمل هم، در تبری و اظهار نفرت از اهل تسنن، شیعه بودن اش را ثابت کند! حتی به قیمت تهدید زندگی شیعیان در مناطق سنی نشین. 

کمی بعد جشن گرفتند و کیک قاچ کردند که: "عایشه فی النار". همان جا از کتاب "عایشه فاحشه است" رونمایی کردند! (تصویر) ما آن موقع ها آرزوی مان راهیابی به جام جهانی فوتبال بود!

کمی بعدتر ادعا کردند اصلا این مسئله وحدت، عامل توقف شیعه است! دیگر خسته شده ایم از تقیه! از این پس بجای هفته وحدت، باید هفته برائت گرفت! (تصویر)

همچنان با ساده انگاری از کنار جریان خطرناک شان می گذشتیم که یکی شان بر منبر رسول الله با ریش سفید و عمامه سیاه، به عارف وارسته بالله یعنی آیت الله بهجت و رهبر غیور و فاطمی کشورمان آیت الله خامنه ای ، خیلی راحت و ساده برگشت گفت: "کافر ملحد!"(تصویر) ای زبانش لال.  

هنوز به خودمان نیامده بودیم و برای این توهین بی سابقه حرفی آماده نکرده بودیم که شبکه های ماهواره ای شان یکی بعد از دیگری رو شد و رونق گرفت. شبکه امام حسین 1 و 2 و 3 ، شبکه های فدک ، بقیع ، الزهرا ، مرجعیت ، سلام ، اهل بیت و ... ! 

تازه شست مان خبر دار شده بود. گفتیم آخر چگونه ممکن است؟ شبکه های فارسی زبان که به بینندگان مخالف شان ، سی ثانیه هم فرصت دم زدن از تشیع نمی دهند، حالا 35 شبکه ماهواره ای آن هم نه به جهان اسلام بلکه مخصوصا و منحصرا در اختیار "تشیع" قرار میدهند؟! حتی عقل یک کودک هم درک میکرد که قطعا امریکا برای ترویج این شیعه هدف ها دارد. (تصویر)

خیلی زودتر از آنکه فکرش را میتوان کرد، تمامی نمادهای شیعه را به نفع خویش مصادره کردند. هتل های دائمی و حسینیه در کربلا ، ارتباط زنده با بین الحرمین و حتی عنوان احیاگر شعائر حسینی. (تصویر

چنان خود را به نام نامی "حسین علیه السلام" چسباندند و با سوء استفاده از ارادت همه مان به خاندان سیدالشهداء ، اسم هر جمله ای را که از روی شکم شان می گفتند، گذاشتند "فتوا" و همه جا را پر کردند از همین فتواهای کشک و پشم!

فتوا دادند که قمه زنی ، بهترین و قشنگ ترین عزاداری برای اهل بیت است! قمه برای همه ، همه برای قمه! "قد افلح من طبر": هرکس قمه بزند رستگار میشود. خون حاصل از قمه زنی پاک تر از آب زمزم است! قمه زنی باعث هیبت شیعه در نگاه دیگران میشود. و شاید منظورشان از هیبت همان نفرت بود! (تصویر)

فتوا دادند که هر عزایی اهل بیت دیده اند باید شیعه ایشان هم ببیند! عزای خار (تصویر) ، عزای تازیانه ، عزای آتش (تصویر) . حتی عزای سم اسب! خدایا به کجا می رفتند؟

فضای مجازی را شرح سی جلسه ای ایشان بر دعای صنمی قریش پر کرد. دعا قحطی بود لابد! 

بیداری اسلامی متوقف شد.

همه جا بجای نزاع بین اسلام و کفر ، جدال و دعوا شد بین شیعه و سنی! 

یاسر الحبیب ملعون، داماد سردسته جریان با قلدری گفت : اگر بتوانیم برای ایران برنامه ریزی میکنیم تا ایت الله سیدصادق شیرازی را رهبر مقتدر جهان اسلام بنامیم. 

و ما همچنان مشغول بودیم! کارهای مهم تر داشتیم. ژنو و اشتون برای ما حیاتی تر بودند آخر! 

حالا عمامه های انگلیسی و امریکایی شده بودند طلایه دار. هرجای گوگل و یاهو که از شیعه جستجو میکردی، تصاویر وحشیانه خون ریزی های شیعه بود. گذرواژه شیعه تبدیل شده بود به منفور ترین واژه دنیا. برای رائفی پور از اسپانیا ایمیل آمده بود: " you are wilds " : شما شیعیان یه مشت وحشی هستید! (تصویر)

رفتیم کربلا و دیدیم عراقی ها ارادت ویژه پیدا کرده اند به صادق شیرازی. همان که رسما نسبت به رهبری وراجی کرده است. همان که انقلابیون را گول خورده های نظام می داند. همان که مقلدان اش در مسیر کربلا میگویند: خدا ما را با آیت الله شیرازی محشور کند شما را با معاویه و خامنه ای!

همان که دم از برائت و لعن میزد اما در مقابل داعش موضعی نداشت! آفرین به عراقی ها. همان موقع فهمیدند که این شیعه بو میدهد. آخر این ها چگونه متجاوزان زمان ائمه را محکوم میکنند اما امروز در برابر دشمنان خاک اهل بیت حرفی ندارند؟ چگونه ایستگاه های پذیرایی برای حسینیان می زند اما از یزیدیان زمان ، برائت نمی جوید؟ 

اینجا بود که سرباز کوچک سید علی خامنه ای ، با بصیرت اش مسیر انحرافی شیعه در عراق را مسدود کرد. حاج قاسم سلیمانی دل ها را بیشتر از هر فتنه ای که ممکن بود ، به سمت سیدنا القائد آیت الله خامنه ای منعطف کرد و اوضاع را آرام. (تصویر)

اما این جریان خبیث تر از این ها بود.

کار به جایی رسید که دیگر هرچه رهبر ما میفرمود ، با فاصله ای اندک جمله ای در مقابل آن از شکم حضرات تراوش میشد!

نمایندگان اهل سنت ایران برای عزیز دل شان سید علی خامنه ای نامه ای نوشتند که آقا اینجا اوضاع خوب نیست. میان مردم ما اختلاف افتاده است. شنیده شده است میگویند خون سنی ها از طرف شیعیان جهان مباح است

حتی حماس به تردید افتاد که آیا موضع جمهوری اسلامی در قبال دفاع از فلسطین و مبارزه با اسرائیل تغییر کرده؟ نکند ایران هم پشت ما نباشد!؟ 

رهبری به میدان آمد. همه شجاعت و دلاوری اش را بر صراحت زبان اش ریخت و فریاد زد: هر عملی که موجب برافروخته شدن آتش اختلافات مذهبی و اهانت به مقدسات هریک از گروه های مسلمان شود ، خدمت به اردوگاه کفر و شرک و خیانت به اسلام و حرام شرعی است. (تصویر)

امر حضرت ماه، فصل الخطاب بود ولی ما هنوز گیج بودیم. گفتیم رهبری هم تند می رود! مگر میشود مرجع تقلید اینقدر مقلد داشته باشد اما خائن به اسلام باشد؟ مگر میشود کسی که بر منبر رسول خدا میرود و رساله و کتاب برای اهل بیت چاپ میکند ، خادم اردوگاه کفر باشد؟! و ساده گذشتیم تا به امروز.

امروز هم می ترسیم از اینکه بر این جریان و اهالی اش ، مرگ و لعن بفرستیم. 

می نشینیم و فقاهت میکنیم تا ثابت کنیم نباید به او که شاید مثلا در ظاهر شیعه امیرالمومنین است ، لعن فرستاد! یعنی با این منجلابی که از تشیع ساخته است ، هنوز او را در دایره اسلام می دانیم! عجب توحیدی داریم ما!

می نشینیم و توجیه میکنیم که باید آرام نشست و ما هرگز از رهبری جلوتر حرکت نمیکنیم! میدانی چرا؟ 

آخر ما همیشه از وظیفه مان عقب بوده ایم. 

همیشه در گذشته فعالیم و از حال ، عقب افتاده ایم. 

کور شده ایم و شمشیر های از رو بسته شده برای خدمت به کفر و خیانت به اسلام را نمی بینیم! همینطور فریادهای دل خون آقا را.

رهبرمان با تمام محدودیت های جایگاهش صریحا میگوید: "منادی تفرقه ، مزدور دشمن است." ما می نشینیم و استدلال می آوریم که اگر ما بر آن ها مرگ بفرستیم آن ها نیز به ما و کشورمان مرگ می فرستند! خب بفرستند! مگر تابحال نفرستاده اند؟ یعنی تاکنون رعایت جانب ایمان و تقوا از این ایادی استکبار دیده ایم؟! پس چرا مرگ بر امریکا میگویید؟ بترسید که آن ها نیز ما را تحریم کنند و در آن سر دنیا برای مان تعیین تکلیف نموده و بعد بر ما مرگ بفرستند!

خجالت میکشیم بگوییم یزید همان امریکا و امریکا همان صادق شیرازی است. چون آن یکی جریان کفر مطلق است ولی جریان دیگر پوششی عظیم دارد مالامال از نمادهای خوش رنگ شیعه! 

صدسال دیگر نسل های بعد ما، نفرین مان می کنند که چرا بنیان های تشیع انحرافی را نشکستید؟ چرا وقتی نایب امام زمان داد زد که این جریان خدمتگزار امریکا و اسرائیل است و ما تشیعی که از لندن بخواهد شیعه را تبلیغ کند، نمیخواهیم، چرا شما محکم نایستادید؟ چرا بین امریکا و صادق شیرازی تفکیک قائل شدید؟ 

چرا به انگلیسی ها مرگ گفتید ولی به عمامه های انگلیسی نگفتید!؟

و ما همیشه تاسف داشتیم و داریم که یک عده از آن طرف نهم ربیع را تبدیل کرده اند به افراط در افزایش دشمنی های شیعه و سنی . یک عده هم از این طرف، این خیانت های بزرگ و جبران ناشدنی عمامه های انگلیسی را با خوش بینانه ترین نگاه ها برداشت به یک اشتباه ساده میکنند!

گویا فراموش مان شده که این روزها چقدر دین فروشی ساده است. چقدر راحت روحانیت و سادات و مرجعیت میتوانند به نحوی شیعه را زمین بزنند که دیگر توان ایستادن نداشته باشد.

اگر "لبیک یا خامنه ای، لبیک یا حسین است" ، مرگ بر شیرازی هم مرگ بر امریکاست. آن هایی که نمی توانند از این جریان بیزاری بجویند ، لطف کنند دیگر شعار توخالی ندهند که : مرگ بر امریکا! خودمان را مسخره نکنیم.

--------------------------------------------

* این پست قرار بود قسمت دوم و ادامه پست قبل باشه. اما بقول مولا: شقشقة هدرت ...

** نوای وبلاگ رو شنیدید و اشک ریختید ، دعا برای سوره کوثر هم اگر دوست داشتید بفرمایید.

*** این هم یک پست قدیمی تر از خودم درباره جریان منحوس شیرازی علیه ما علیه در کریمانه ام: اینجا

**** عشق نوشت: کربلا! چند روزیست که چایی شده آیینه ی دق/ هرچه شیرین کنمش باز به کامم تلخ است...

  • ۹۳/۱۰/۱۱
  • ۲۱۳۸ نمایش
  • سوره کوثر

نظرات (۳۹)

  • ذهن زیبا
  • سلام
    خوندیم جالب بود و خوب و مناسب برای امروز.
    جالب بود برام وقتی خوندم که خدا شما رو با معاویه و خامنه ای محشور کنه یاد همین خطبه شقشقیه افتادم. معاویه و علی...ای اندوه...!!

    فقط یه سوال اون عکسا رو چه جوری گرفتید؟!! همون عزای خار رو؟!!

    پاسخ:
    سلام.

    شما خوندید و جالب بود. ولی نویسنده بدن درد شد از فشار این کلمات. اصلا پست ساده ای نبود.

    در فضای نت جستجو کنید.
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • سلام ....
    سوره کوثرجان !

    من خصوصا بلافاصله بعد گذاشتن پست اون پیام رو به شما دادم که خدایی نکرده فکر نکنی این پست رو بخاطر حرفام با شما زدم ولی بازم به خودت گرفتی ... داداشم خدا میدونه منظور شخصی با شما نداشتم اصلا.

    به هر حال دوست ندارم این وسط شیطان بخواد بین قلب من و شما کدورت و ناراحتی ای بوجود بیاره
    شما برادر گل و دوست داشتنی منید . خدا اجرتون بده دغدغه ی دین دارید و با اخلاص قلم میزنید.

    باوجودی که تمام حرف هاتون در این پست رو قبول دارم اما بازم مخالف لعن علنی ایشونم. ما مکلفیم داداشم. استفاء کن ایا ما اجازه مرگ بر امریکا گفتن داریم ؟ میگن بله ! بعد بپرس اجازه لعن و نفرین علنی به اقای سید صادق شیرازی یا هرکسی که شرایط ایشون رو دارد را داریم؟ اگر هرکدومو اجازه دادن گردن ما از مو باریک تره... اما مطماءن باش این کارو حروم میدونن 
    این حرف اشتباهه؟ غیر منطقیست ؟! دور از بصیرت و عشق ولایی بودن یا ملازم با دستورات ایشون عمل کردن کار صحیح است ؟  شایدم ما باید بخاطر بصیرت خودمان مجتهد شویم و حکم دهیم...
    خاک پای شما شیعه و سرباز دین و محب فاطمه زهرا هستم ...
    علی علی
    پاسخ:
    سلام برادر. 
    نه کدورتی هست ان شاءالله نه ناراحتی.
    خداروشکر اونقدر با شما صمیمی نشدم که شنیدن اون کلمه ها زیاد اذیتم کنه. 

    همین که شما تمام حرفهای این پست رو قبول داری، خودش خیلیه و ما را بس است. شکر.
    ولی چه جالب! اجازه مرگ بر امریکا گفتن داریم اون وقت اجازه مرگ بر عوامل امریکا گفتن نداریم!؟

    اخوی شما یک چرخی بزن اگر بجز گردن کلفت و بی کله و کم درایت و بی عقل و بی کله بازم برای من و امثال من چیزی پیدا کردی ، من در خدمتم و درب کریمانه ی امام حسن مجتبی سلام الله علیه همیشه روی شما بازه. 
    وای وای !! خدای من ! عزای تازیانه چیههههه عزای سم اسب چییییییههههههه معاویه و خامنه ایییییییییی چرااینجا شکلک تعجب ندارهههههههه 
    پاسخ:
    خانم زهرا اینا خودشون برای خودشون عزاداری ابداع کردن!
    میگن هر بلایی سر ائمه توی صحرای کربلا اومده حالا باید سر شیعه شون بیاد!

    عزای تازیانه یعنی تک تک از زیر دست یک جلاد تازیانه به دست رد میشن و تازیانه به سر و صورت شون میخوره 
    یا عزای سم اسب رو در هند شیعه های اوشکول انجام میدن! میخوابن کف زمین تا اسب از روشون رد بشه. تا مثلا بقول فخیم خودشون درک کرده باشن بر اهل بیت چی گذشته!!! مذهب شیعه رو کردن نمایشگاه حماقت!

    یه بار استاد کاشانی می فرمود: اگر بناست هر اتفاقی در عاشورا برای ائمه افتاده برای ما هم بیفته ، همین صادق شیرازی رو بیارید به نیت حضرت ابالفضل علیه السلام دو دستش قطع کنید! زن و بچه شم عزای تازیانه بزنید و بعد به نیت خود اباعبدالله سر از گردن همه ی این عوامل امریکا ببرید! تعظیم شعائره دیگه :)
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • شما در تمام این مدت و نظراتی که تبادل کرده بودیم  یک چیز خیلی مهم رو بسیار عجیب از کنارش رد شدی .
    در حالی که تمام اختلاف نظر بنده با شما  فقط یک حرفه :

    شما یا مجتهدی یا مقلد   
    گر مجتهدی که هیچ ، به این اجتهاداتتون ادامه بدید ، چون خیلی براتون جالب هست یک موضوع حکم کنید و عمل کنید به فتواهای خودتون .

    اما اگر مقلدی :  چاره ای جز کسب تکلیف برای چنین موردی نداری .

    وظیفه ات اینه »» اگر مقام معظم رهبری اجازه  لعن (علنی) شخص آقای سید صادق شیرازی ندادند و این کار را خلاف دانستند ؛ کار شما حرامه  بزرگوار .
    حتی میتونید استفتاء را بدون اسم ایشون بپرسید و شرایط و موقعیت طرف را کامل توضیح دهید در متن سوال.

    خیلی ساده ست یک استفتاء !   
    چرا شما بجای این همه صغری و کبری چیدن و ماست و دروازه به هم دوختن به وظیفه درستت عمل نمیکنی ؟

    شما استفتاء کن ، من هم کاملا ایمان دارم به صدق گفتار شما . اگر آقا اجازه دادند من سر در وبلاگم رو اصلا میکنم لعن به ایشون!!
     

    لطفا دیگه چه جالب و چه عجیب و ... بصیرت و چرخ زدن و سیستان بلوچستان و اینا نکنید
    یک کلمه؛ منابع معتبر و سایت پاسخگویی آقا یا استفتاء شخصی از ایشون ، این لعن علنی جنابعالی رو اجازه میدن یا نه ؟


    و من متوقعم از شما که طلبه ای فاضل هستید و در زمره ی سربازان رهبری ؛ اگر نظر فقهی و جواب آقا خلاف کار شما بود با حرّیت کامل جبران گذشته فرمائید .

    منتظرم
    یاعلی مدد
    پاسخ:
    بنده نه طلبه هستم و نه فاضل. طلبه فاضل شمایید و امثال شما. نه ما بی درایت های کم عقل و گردن کلفت!
    بنده هم در وبلاگم نظر شما رو رد کردم با کمترین بی احترامی و شما هم نظر حقیر رو در صفحه عمومی وبلاگتون ولی با اون صفات...!

    دو عبارت "خیلی جالبه" و "چه عجیب" پاسخ شما بود اخوی. مستحضر هستید که اینجا منبر نیست که شما صحبت کنید و حقیر مستمع باشم. اگر چیزی بر صفحه کاغذ می نویسید ، ظرفیت شنیدن پاسخ متقابل رو هم در خودتون ایجاد کنید. "خیلی جالبه" نقد پاسخ شما بود که خب بی جواب موند. بجاش تمام عرایض و نکات حقیر رو تعبیر کردید به ماست و دروازه به هم دوختن! بازهم ملالی نیست. 

    اما سوال شما.
    اول اینکه وظیفه ما در هر چیزی استفتا نیست! نمونه ی روشن اون استفتا درمورد برهنه شدن در هیئات که محرم امسال همه هیاتی ها رو مورد عنایت قرار داد!! یک مداح خیلی بیجا استفتا کرد و بعد هم منتشر کرد. نتیجه اش شد دوگانگی هیئات. خب حرف آقام رو زمین موند و خیلی ها هم بی محل کار خودشون کردن.
    دوم اینکه حقیر مرجع تقلیدم شاید حضرت آقا نباشند. اون وقت وظیفه ام استفتا از ایشون خواهد بود؟
    سوم اینکه برای من هم حداقلی از شعور و تقوا رو قائل باشید که تا به چیزی علم پیدا نکنم از اون صحبت نمیکنم. طوری دم از استفتا نزنید که گویا فقط شما فرهنگ استفتا دارید و دیگران خودمجتهد پنداری دارند! 
    چهارم اینکه برای شما که ارادتمند ولایت هستید ، حقیر با یکی از مسئولین آگاه سایت خامنه ای دات آِی آر هم که از خوبان هستند صحبت کردم و ایشون هم چنین باوری دارند و حتی فراتر! همینطور دفتر ایشون در تهران حاج آقای ح هم حضور دارند که لعن همه دشمنان ولایت بدون استثنا جایز و حتی گاهی حکم وجوب داره.
    پنجم اینکه نگاه فقهی شما باید تصحیح بشه. در خود فقه ما هم خیلی مواقع عرف ، تعیین کننده است. عرف بخشی از نگاه فقهی هست. عرف جامعه ولایی هم اکنون چه میطلبد؟ طرد شَدید این جریان یا برخورد در حد یک انحراف ساده؟
    و شش و هفت های فراوان که بماند.

    امیدوارم برای بحث آمده باشید نه جدل. 
  • سودابه حمزه ای
  • سلام

    واقعا تاسف آوره

    زمانه ما شده عین همون زمان امام حسین (ع) فاصله کفر و حق به اندازه یک تار موست

    انگار دوباره قرآن بر نیزه کرده اند.

    مرگ بر منافق

    مرگ بر امریکا

    مرگ بر شیرازی و شیرازی ها

    مرگ نگیم چه کنیم ؟چه جوری انزجارمون رو از ناحق عیان کنیم .بنشینیم و روزی تاسف بخوریم و بر سر و صورتمون بزنیم که کار از کار

    و مکر مکرالله ان شاالله

    خدایا در این زمانه که فاصله حق از باطل به تار مویی بند است تو خود چشمانمان را بینا دلهایمان روشن و لبهایمان حق گو کن به حرمت خون به ناحق ریخته اهل بیت رسوالله.

    .می خوام براتون یک قصه بگم

    جونم بگه براتون سه نفر بودن

    یکی روس و یکی امریکایی و یکی انگلیسی، با هم رفتن تو یک رستوران شام بخورن، یه گربه اومد جلوشون میو میو کرد. شرط بندی کردن هرکی بتونه به گربه خردل بخورونه مهمون دو تای دیگه است. روس چون سیاستش قل چماق بازی بود، گربه رو گذاشت وسط پاش و با انگشت خردل کرد دهن حیون، گربه پفی کرد ریختش بیرون، امریکاییه چون سیاستش دون پاچیدن بود خردل رو مالید روی گوشت وگذاشت جلو گربه ،حیون هم که گرسنه بودگوشت رو گذاشت تو دهنش ومزه اش رو که چشید پفی کرد و ریخت بیرون. اما انگلیسیه با انگشت خردل رو مالید به ماهتهت گربه، حیون بیچاره از زور سوزش تند تند نه تنهاهمه خردلهارو لسید بلکه بارها همون نقطه رو از زور سوزش زبان زد. 

     حالا حکایت شیرازی وطرفدارشه ارواح شکمشون دارن گوشت میخورن میرسه روزی که به لسیدن بیفتن.

    پاسخ:
    سلام خانم حمزه ای.

    بین نکته هاتون ، یک دعا کردید خیلی به دلم نشست و پشت سیستم سر بلند کردم و آمین گفتم.

    همیشه برامون قصه بگید. این ها شاید اسمش قصه باشه اما از خیلی حقایق ، تلخ تر و شنیدنی تره.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام. مطالب مستند و مصور جالبیه. فقط لطفا به یه سوال من جواب بدهید: *** بدتره یا سید صادق؟ معلومه که جواب گزینه اوله در حالی که ما و شما اجازه نمی دهیم که کسی *** را علنی لعن کند پس چرا شما سید صادق را علنی لعن می کنید؟!
    پاسخ:
    سلام. عرض ادب و احترام.
    خوشحالم که حداقل به بهانه ی نقد و انتقاد هم که شده ، شاهد حضور گرم شما در نظرات کریمانه هستیم! والا! دیگه عادت کردیم فقط موقع انتقاد ، شما رو زیارت کنیم. اگرچه همین هم ارزشمنده و شیرین.

    در ابتدا پوزش بابت تغییر عبارات کامنت تون. اینجا برادران اهل سنت ما هم رفت وآمد دارند و شبکه های اجتماعی مصداق علنی بودن اند.

    اما سوالی که فرمودید و چیزی که حقیر به ذهن ناقصم میرسه.

    اتفاقا ما به همون دلیل که مقدسات برادران اهل سنت رو لعن نمیکنیم ، شخص اقای شیرازی و همه تندروهای تشیع و همه عمامه های انگلیسی و امریکایی رو لعن میکنیم!

    دقیقا به همون دلیل! یعنی "وحدت".

    اگر حضرت آقا می فرمایند منادی تفرقه مزدور دشمن است و عمل او خیانت به اسلام ، دیگه فرقی بین شیعه یا سنی نیست!

    هرکس این وحدت رو میشکنه مزدوره و مرگ بر او!

    میخواد آقای مولوی عبدالحمید در زاهدان باشه میخواد صادق شیرازی باشه.

    خط قرمز این نظام وحدته! حالا چه سنی چه شیعه هرکس این خط قرمز رو شکست مزدور امریکاست و لعن و مرگ بر او!
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • سلام . اسعد الله ایامکم/

    وظیفه شما در این جبهه ای که به اسم رهروان ولایت و مریدان رهبری در جریان است دقیقا استفتاء از شخص ایشون هست ؛ ولو اینکه مقلد ایشون نباشید . وقتی در جبهه ی مقابل سراسر دم از ولایت و رهبری و سخنان آقا میزنید محکوم به رعایت نظرات آقا نیز هستید /

    فکر میکنم صحبت ها پر واضح و آشکار بوده تا الان تا اگر کسی بخواد مبنای صحیحی اتخاذ کند روشن بشه >  لذا بسه دیگه ...    اون جایی که شما به جای جواب دادن سوال  رو به مغلطه و جدل میکنید ، من میگم واسه رفتار به این مهمی و عملی که کاملا خطیر و پر اهمیته باید نظر مرجعتونو بپرسید و بعد شما میگید از کجا میدونم مقلد رهبری هستید!!! دیگه جای بحثی نیست ... برادر من خب از مرجعت غیر آقا کسب تکلیف کن ... اینه جدل و مغالطه   لذا لازم به شش و هفت هایی هم نیست ؛ خودتونم خوب میدونید که سوال من چی بوده و شما سراسر به مصلحت اندیشی ها و رسیده ها و تصورات ذهنی خودتون پافشاری میکنید ...


    بحث به این سادگی رو هی کشش میدید  امیدوار به آماده بحث بودنم هستید !
    نه بالام جان ، بحث بیشتری لازم نیست . موضوع خیلی روشنه /
    شما مکلفید به حکم مجتهدتون   خصوصا در این جریان که تقابل دو گروه بزرگ از شیعه است .
    سلیقه ای عمل کردن و نظر اجتهادی بر رای شخصی دادن بی درایتی محضه .

    بارها رهبری فرمودند حرف حق را بدون ترس میزنیم و از کسی اباء نداریم .

    قبول کنید که جای اشکال به شما کاملا وجود داره وقتی استفتاء از سایت اقا میشه و کار شما رو حرام میدانند که لعن علنی ایشون رو میکنید من به شما تذکر بدم اشتباهتونو /


    حالا شما زین پس خود دانی فاضل...
    پس مارا با شما دیگر در این زمینه بحثی نیست !
    یا علی


    پاسخ:
    سلام اخوی. چقدر هم که شما فقط و فقط تذکر دادی!

    اول توی نظرات پست قبل حقیر گفتید گردن کلفت و ... .
    دوم در وبلاگ خودتون خیلی عمومی تر دهن کجی فرمودید و چار تا صفت دیگه هم به قبلی اضافه کردید.
    سوم تمام عرابض بنده رو بجای پاسخ مغلطه خوندید! دریغ از پاسخ به یکی از پنج شماره!!
    چهارم گارد دین گرفتید و بنده و خیل کثیری از افرادی که چنین فکر میکنیم رو دوباره صریحا محکوم به بی درایتی محض و سلیقه ای عمل کردن فرمودید!

    واقعا ممنون که فقط تذکر دادید! خدای نکرده اگر قرار بود حمله بفرمایید یا تخریب شخصیت و یا اهانت و ... اون موقع دیگه چی میشد؟!

    رسما از ادامه جدل با حضرتعالی کناره میگیرم. ممنون بابت تمام اهانت های شما در لباس پیغمبر!

    امیدوارم این خشم و روحیه مبارز طلبی و دشمنی تون رو بجای نویسنده ی کریمانه ، دقایقی هم صرف مرگ فرستادن بر مزدوران انگلیسی و امریکایی کنید.

    ماجورین.
    سلام
    پست سنگین و دردناکی بود.

    خدا به اونها عقل بده و اگر ظرفیتش را ندارن نابودشون کنه.
    ان شاالله عاقبتمون ختم به خیر بشه.

    یاعلی
  • شاگرد سورۀ کوثر
  • سلام بر جناب سورۀ کوثر

    در بزرگواری شما هیچ ابهامی نیست . شما حقیقتاً بزرگوارید. بنده همان قدر که به بزرگواری شما یقین دارم، به کوچکی خودم اقرارمی کنم. همین دو نوشتۀ اخیر شما حداقل به اندازۀ 18 سال تحصیل بنده ارزش معنوی دارد.خدا شما را حفظ کند و اجر فراوان دهد. خداوند با کمک پاکان و دلسوختگانی همچون شما، ریشۀ باند پلید و کثیف و ملعون شیرازی ها را بَر کَند و اسلام و مسلمین را از شرّ افکار و اعمالشان نجات بخشد...
    پاسخ:
    سلام شاگرد! 

    بگو ببینیم کیستی! همانا ما را به شایستگی مدح نمودی ! حقا که نکات طلایی تدریس مان حلالت باد! :)
  • ذهن زیبا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    ب** ***** **** ** **** ** *** * ***** **** ** **** *** ** ***** *** **** *** ***** *** ****** ** ***** ** ****** ***** ****** ****** ** ******* **** *** *** ******** *** ***** *** ***** ****** ******* *** ****** ** ***** ******* *** ***** **** ******
    **** *** ** **** ******* **** *** *** ****** **** *** **** **** **** ** *** *** ** ********* ******* ** ** *** *** ******* ** ** ** ***** ******** *** *** *** ** ***** *** *** **** ***** *** ****** *** ****** ** **** ***** ***** ** *** **** **** ******* ** *** ****** ***** **** *** ****** **** ** ** *** **** *** ***** ****** * ****** **** *** *** **** **** ******* ** ** ** *** ****** ******* ** ****** * ****** ******* ** ** ** ***** *** **** ** *** ******* ***** ** ***** ** *** ** ** ***** **** *** **** *** ** ***** ******
    ** **** *** **** **** ** ****** ** **** **** ******* *** ***** ****** ***** **** ** ** ****** **** ****** *** **** ** ** ***** ****** **** **** **** ** ******* ** ** *** ***** ** *** **** ***** ***** ******* *** **** ** ******

    اما اگر ناراحت نمی شید و با لحن بد با من صحبت نمی کنید؛ چشم! صریح تر سر وقت مقتضی صحبت می کنم!
    ******* ***** ** **** *** *** ** ****** ****** *** ******* *** **** ******* ***** ***********این جمله اخرم جزو اون حرفا حساب میشه ها!! گفته باشم... :)
    پاسخ:
    سلام 

    در ابتدا از نظر دقیق و کاملا عمومی(!) شما مراتب تشکر و قدردانی رو دارم!
    دیگه اگر بازم فکر میکنید باید جای دیگه ای از نظرتون رو هم فاکتور بگیرم بگید تعارف نکنید :)

    هم برای شما و هم برای همه دوستان کریمانه: 

    تا زمانی که بحث و گفتمان در چارچوب اخلاق باشه و خدای نکرده بجای نقد حرف ، نقد شخص صورت نگیره ، من در کمال احترام اجازه ادامه بحث رو میدم. اما بمحض مشاهده اتهام و نسبت دادن های ناروا به هرکس از بزرگواران حاضر در این کلبه خادم حضرت زهرا س، مجبور میشم سخت و سنگین برخورد کنم. این قاعده کریمانه است.

    الان هم واقعا خوشحال میشم صریح تر سر وقت مقتضی برامون صحبت کنید.
    امیرالمومنین میفرمایند هرکس که این شعار(تفرقه)را سر میدهد او را بکشید حتا اگر زیر عمامه من باشد
    بسیار بسیار پست به جایی بود خب البته کمی دیر به این مساله پرداخته بودید!
    من میگم  در مقابل این جریان باید یک حرکت انقلابی کرد، این مردک روز به روز داره به طرفداراش اضافه میشه و ماشستیم نگاه میکنیم!
    ماها که خودمونو خفه کردیم تو گروه های اجتماعی و همین فضای مجازی ولی کو گوش شنوا؟اصلا منطق بحث ندارند! پس بحث و گفتگو کارساز نیست! با عملیات انتحاری جلوی بیت ایشون موافقید؟!! :))
    من با لعن علنی موافقم چون همین لعن علنی باعث هوشیاری مردم بی طرف میشه! اگه ما در لفافه حرف بزنیم اونوخ ملت چطور بفهمن که کی بده است؟!
     یه نفر میگفت به خودتون بیاید هیاتی ها، فتنه98رو همین هیاتی ها راه میندازن!!
    پاسخ:
    احسنت به روایت اول کلام تون.

    عه عه عه! نگید مردک! شما دیگه چرا؟ واقعا که! خیلی ناراحتم کردید!

    یعنی چی؟ ایشون مرجع تقلید هست! سید هست! روحانی هست! کلی مقلد داره! ببین چه قدر عمو مهربونه! ببین چقدر عمو اوباما رو دوست داره!

    ببین چطوری این همه چاقو و قمه های خوشگل رو سر کله بچه شیعه ها پایین میاره!

    چیزی نگفته که! فقط میگه امریکا و انگلیس شرف داره به جمهوری اسلامی! مردک؟! لعن؟! سید اولاد پیامبر!؟؟!؟!؟ دیگه نهایتش این یه جریان ساده منحرف هست که اصلا ارزش پرداختن نداره! 

    شمام افراطی هستید خانم بیتا. خودتون اصلاح کنید! :))) 
    سلام
    چرا اینها انقدر شبیه وهابی ها هستند نوع حرفها و فتواهاشون خیلی شبیه آنها است! انگار که استاد هر دو یکی باشه!
    خداوند به شما و قلمتان برکت بدهد.ان شاالله.
    پاسخ:
    سلام 

    شما ببین کار به کجا رسیده که این وهابی های بی کله (یه بنده خدایی هم به من سر این پست گفت بی کله! بگذریم...) آره میگفتم این وهابی های بی کله اومدن میگن :

    " یه فرقه دیگه هم هست در اسلام بنام شیعه که خب منحرف ترین و بدعتی ترین فرقه است! "

    بعد کرکر خنده اش اینجا که ادامه میدن:

    " دیگه با بدعت هایی که این شیعه ها (بخونید شیرازی ها) انجام میدن ، ما و برادران وهابی مون نمی تونیم سرمون رو بالا بگیریم! نمیتونیم تبلیغ اسلام رسول الله کنیم! نمیتونیم دعوت به آیین رسول الله کنیم! اینها باعث مکدر شدن چهره ما در دنیا شدند ... "

    یعنی بقول فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم!
    وهابی نجس که خودش کریه ترین چهره ادیانه ، میاد واسه ما میگه شیعه باعث مکدر شدن چهره وهابیت شده!
    آدم یعنی بره اینا رو به کی بگههههههههههههههههه!
  • دلتنگ کربلا
  • سلام  ...خسته نباشید خداقوت ...قلمتان مستدام...دلتان ارام ....سنگرتان محفوط ...
    حداقل اجازه بدین ما هم میان نوشته هایتان یه نفس تازه کنیم ...هنوزدر پیچ وتاب نوشته قبلی بودیم وکم وکاستی هایی که خودمان از بانیان به وجود اورده ان هستیم البته ان هم به نیت خیر که این خاندان شیرازی هاسروکله شان میان کریمانه پیدایشان شد 
    سالها پیش بود جوونهای نسل من یادشان میاید فیلمی بود به نام دوفیلم با یک بلیط ...نوشته کریمانه یه طرف مباحث شما وشیخ هم قسمت دوم فیلم ....
    من فقط مانده ام قرار است این همه بغض را کجا وکی وسرکی خالی کنیم وقتی جناب وثوقی مانع میشوند ؟؟؟اگر قراراست روشنگری نشود ،گفته نشود ،دیده نشود ،،پس انکه به عشق اهل بیت کوس نادانی شیعه میکوبد چه شود ...
    ممنونم جناب سوره کوثر ..نوشتن از بعضی ها جرات میخواهد ...دل میخواهد قلم میخواهد 
    صاحب کریمانه همراه دغدغه های ولایتیتان .
    پاسخ:
    سلام و سپاس بزرگوار

    این برادر مون هم قصدشون خیر هست ولی خب متاسفانه مراعات لباس شون رو نکردند.
    خیلی از دوستان از نحوه بحث ایشون متصور شدند که اینجا کسی نیت شر داره یا مثلا خدای نکرده نزاعی هست!

    تمام حرف من اینه که عمامه انگلیسی رو از انگلیس جدا نگیرید! همین. 
    چون بمراتب عمامه انگلیسی خطرناک تر از خود انگلیسه. بخاطر ظاهر دیندارانه اش.

    حالا دوستان میخوان لعن نگن ، مرگ بگن! اگرم میخوان مرگ نگن ، برائت بجویند یا حداقل بفهمن عمامه انگلیسی با انگلیس یکیه!

    شما خودتون صاحب قلم اید در جریان منحوس و ملعون شیرازی ، خوشحال میشم نقدتون رو به ما هم بگید.
    تا زمانی که بحث و گفتمان در چارچوب اخلاق باشه و خدای نکرده بجای نقد حرف ، نقد شخص صورت نگیره ، من در کمال احترام اجازه ادامه بحث رو میدم. اما بمحض مشاهده اتهام و نسبت دادن های ناروا به هرکس از بزرگواران حاضر در این کلبه خادم حضرت زهرا س، مجبور میشم سخت و سنگین برخورد کنم. این قاعده کریمانه است.

    یکی باید اخلاق و ادب خودتونو گوشزد کنه !
    پاسخ:
    خب گوشزد کنید ! :)
  • ذهن زیبا
  • سلام
    :)) یه ذره بیشتر از اونی که مد نظر بنده بود حذف کردید!!ههه
    می دونید که من طوری حرف نمیزنم که این تذکر شما شامل حالم بشه چون همیشه گفتم و می دونم که به لطف خدای بزرگ سعیم این بوده که رفتار انسانها(در هر جایگاهی و هر کسی) رو از شخصیتشون جدا کنم! پس این تذکرتون رو به خودم نمیگیرم.
    دقیقا حرف منم همینه شما به جای نقد مستدل صحبتا و مثلا فتواهای این آقای شیرازی و رفتار خلاف ایشون هجوشون رو نوشتید! این چه فایده ای داره جز این که جمعی که با شما موافقن براتون سوت و کف بزنن و جمعی که طرفدار اون آقا(آقای شیرازی) هستن بهتون حمله کنن؟!! یکی دو نفر هم که حالا یا دوستانه یا غیر دوستانه بهتون تذکر میدن که این زمان هنوز وقت لعن ایشون نیست(نمیگم اصلا نباشه چون جریان انحرافی وضعش معلومه!)...بقیه نظر بعدا کار برام پیش اومد!:))
    پاسخ:
    بله خسته نباشید!
  • قلب تسلیم

  • از امام رضا (ع) که بوشاء فرمود: راستى برخى دوستان ما اهل بیت کسى باشد که فتنه ‏انگیزتر است براى شیعه ما از دجال گفتم: یا ابن رسول الله براى چه؟ فرمود: بدوستى با دشمنان ما و دشمنى با دوستانمان که چون چنین باشد حق و باطل بهم آمیزند و امر مشتبه شود و مؤمن از منافق شناخته نشود.

    پاسخ:
    به به! 

    اگر منبع ش رو هم لطف کنید دیگه بسیار عالی.
  • شاگرددوم
  • بسم الله ...

    میگن صادق شیرازی خعلى دلش میخواد 
    جز روحانیون مبارز باشه ؛ ولى خسته است 
    میفهمى ؟ خسته!!:) 
    میگن اخیرا یه استفتا زدن به دفترش ، گفتن نظرتون راجع به لعن علنی چیه ، گفته تقیه کنید ، ولی طرفداراش نامه رو پخش نکردن ، 
    چون خستن ، میفهمى ؟ خستن!! :)
    میگن سیدصادق هنوز فرصت نکرده تکلیفش رو با داعش و آمریکا و اسرائیل و دشمنان اصلى اسلام مشخص کنه و علیهشون موضع بگیره ،
    چون خسته است! :)
    میگن زمان شاه ، بیت شیرازى دربرابر شاه تقیه رو به جاى مبارزه جایز میدونسته ! چون خسته بودن! :)
    اینا فقط خستن ، چرا نمیفهمی ؟ خستن!!

    هفته وحدت به کوری چشم بعضیا مبارک
    پاسخ:
    :))) 

    درود بر تو شاگرد! حقا که داشتن چنین شاگردانی افتخار فراوان می طلبد و شکر یزدان! 

    همی ما را دل شاد کردی و مر خنده ای بر لبان مان اوردی. خدایت خیر دهاد شاگرد!
    راهپیمایی قدس امسال هم که تو شبکه های اجتماعی تخریب کردن...اونم با دلایل اسلامی...البته دلایلشون نکات ریزی داشت که اگر متوجه میشدی میفهمیدی ضدشیع است...
    از خیابان آزادی که رد میشم در مقابل محبان الاءمه ناخودآگاه غم عالم به دلم میشینه...
    هیءتی رو در مقابل هیءتی گذاشتن!!
    پاسخ:
    مشهد که اصلا جو خاص وحشتناکی هم داره.

    چرا راه دور؟ همین قم! جمعه هفته پیش مراسم عمرکشون از جلو بیت ایشون شروع کردند و ... تصاویرش توی نت شرم آوره! شال های قرمز و دسته راهپیمایی شعار های ضد وحدت!

    مطمئن باشید فتنه جدید هیاتی ها رو این جماعت راه خواهند انداخت!

    اون وقت بین بزن و بکش های این فتنه و له شدن بچه حزب اللهی ها ، یه عده خودی میان وسط که : "لعن نکنید این عالم سید رو"

    اون وقت قیافه من دیدنیه :)
  • همسر سید علی ...
  • با سلام
    متن فوق العاده عالی بود ...
    ممنونم که شیعه منفعل نیستید ...
    با تمام متنتان موافقم 
    ولی 
    فکر نمی کنم حق داشته باشیم به صورت علنی در هر جا بگوییم مرگ برآیت الله صادق شیرازی ...
    همانطور که ما در طول تاریخ انقلاب نداریم که کسی از بزرگان ما یا حتی امام خمینی (ره) که نهایت صراحت کلام را داشتند در جایی گفته باشند مرگ بر آیت الله منتظری 
    پاسخ:
    سلام 

    یا قرآن! عجب قیاسی کردید. منتظری و شیرازی !؟

    خواهش عاجزانه ام از شما خواهر بزرگوار اینه که برای یکبار هم که شده حتما کتاب "سنجه انصاف" اقای ری شهری رو مطالعه کنید. یعنی حتماااا. 

    شما چطوری یار دیرین حضرت امام که در اثر یک سری مطالبات حکومتی برای رسیدگی بهتر به نظام اسلامی و بعضی انحرافات از طریق اخبار نادرست مهدی هاشمی و بیت ایشون که تبدیل به یک ماجرای سیاسی شد رو با آقایی که برای نابودی و به لجن کشیدن ولایت فقیه و جمهوری اسلامی و شیعه و تشیع در حال بال بال زدن هست ، مقایسه کردید؟ 

    ما هنوز که هنوزه کتابی در باب ولایت فقیه به قوت و عظمت کتاب اقای منتظری نداریم! برید از اهل فن بپرسید. حتی اقای منتظری گزینه احتمالی رهبری بعد از حضرت امام بودند! اون وقت ایشون با این سطح خطا رو با کسی مثل شیرازی که با همه نمادهای شیعه از تریبون یزید زمان برای نابودی جمهوری اسلامی و رهبر جهان اسلام تلاش میکنه یکی میکنید؟!

    نقد دیگه من به شما! حق داریم به امریکا و اسرائیل و انگلیس مرگ علنی بگیم اما به شیرازی نه!؟؟؟!؟
    بفرمایید چه فرقی بین انگلیس و عمامه انگلیسی وجود داره؟! اصلا کدوم خطرناک تره؟! 
  • همسر سید علی ...
  • با سلام 
    در مورد گزینه رهبری بودن آیت الله منتظری که خود امام در صحیفه عنوان کردند که والله ایشون از اول هم گزینه بنده نبودند ... منکر وزنه علمی بودنشان نیستم و آیا اصلا کسی که به درجه مرجعیت می رسد مگر وزنه علمی در فقه نیست ؟ پس این قاعده در مورد آیت الله سید صادق شیرازی هم صدق می کنه ...
    هر دو بزرگوار چه آیت الله منتظری چه آیت الله سید صادق شیرازی هر دو فتنه زمان خودشان بودند ، حتی آیت الله منتظری در فتنه88 هم فعال بودند ... پس قیاس مع الفارقی نیست ...
    شما که فاضل و اهل مطالعه هستید امکانش هست برای بنده بگویید در تاریخ جواز گفتن لعنه الله علیه برای چه مرجعی آمده است ؟ اصلا در تاریخ داریم ؟
    آیا تاریخ به شما اجازه می دهد که سلیمان بن صرد خزاعی را که باعث کشته شدن مسلم و در نتیجه به قتلگاه رفتن امام معصوم شد را لعن کنید ؟ بالاتر از فرستادن امام معصوم به قتلگاه چیز دیگری هست ؟
    مخالف این جریانید ... باشد ... آفرین .... دست مریزاد ...
    ولی چرا لعن ؟ با حکم کدام مرجع ؟با لعن به کجا می خواهید برسید ؟
    نقدشان کنید ... همانطور که در این پست کردید ... حرف منطقی هزاران برابر تاثیرش بیشتر از لعن و فخش و ناسزاست ...
    در مورد نقدتان ..
    شما یک عالم و مرجع شیعه را با آمریکا و انگلیس مقایسه می کنید ؟
    ببخشید یک سوال دارم ... 
    شما مرجع تقلید هستید ؟ یا جزو جامعه مدرسینید ؟ که اینقدر راحت و علنی فتوا بر مرگ گفتن و لعن یک مرجع تقلید می دهید ؟ 
    خود امام خمینی (ره) می فرمایند : هرکس به مراجع توهین کند مرتده ...
    متوجه سنگینی حرف امام هستید ؟
    امام هیچ گونه قیدی هم به این صحبتشان نزده اند 



    پاسخ:
    تند نشید لطفا. اینجا آرام گفتگو می کنیم.

    خداروشکر که شما زمان شریح قاضی نبودید. و همینطور در صفین مقابل عمروعاص! چون بیم دارم که اونجا هم عده ای معاویه صفت رو با ظاهر مرجعیت و حکمیت نظیر ابوموسی اشعری رو هم آیت الله بپندارید!

    اگر در نگاه شما کسی که حرام شرعی علنی مرتکب می شود و خادم اردوگاه کفر و شرک است ، می تواند "آیت الله" نام بگیرد ، دیگر گفتگوی ما ادامه نخواهد داشت. چون من نه تنها ایشون رو مرجع و حتی عالم نمیدونم بلکه یک مزدور آمریکا و خونخوار عزت شیعه میدونم. احساسم بر این بود که متن رو بهتر از این ها مطالعه کرده باشید. 

    بهرحال تا به نجاست کشیدن شیعه در دنیا چیزی نمونده. صبر می کنیم تا "آیت الله" (!!!) هر غلطی دل شان خواست بکند. هنوز وقت برای خواب داریم!

    یا فاطمه زهرا

    این بحث ها یعنی چی؟

    واقعا اگر امام زنده بود همین نظر شما را میداد؟

    شروع حمله داعش به عراق یک دوست در وبش نوشته بود کجاهستن  کسانی که عمریه تو هیئت عزای حسین ابن علی داد میزنن کاش ما کربلا بودیم.

    تاریخ تکرار شده و حالا میبینیم که اهل فن!دوستان مذهبیمون یعنی خود شیعه ها نور بر آمده از آتش را آفتاب و مهتاب می بینند!!! 

    چطور میشه مدعیان ما فرق خار و از خاله تشخیص ندهند.

    بابا هر گردی گردو نیست.به صرف اینکه کسی آیت اله نام گرفت معصوم می شود؟خطا نمی کند.

    آقا باشه شما دیگه مرگ به کسی  نگو من دعا میکنم شما بلند آمین بگو از اون آمین هایی که مرغ حق هم آمین گوید.

    خدایا.بار پروردگارا هر کس در هر لباسی به اسلام و مسلمین به خصوص شیعیان جهان خدمت میکند در پناه خودت محفوظ بدارش

    خدایا.بار پروردگارا هر کس در هر لباسی به اسلام و مسلمین به خصوص شیعیان جهان  و خود مذهب شیعه خیانت میکنددر دنیا رسوا و از وسط به دونیمش کرده و در قیامت با یزید و یزیدیان محشورش بفرما.

    آمین یا رب العالمین.(آیکون نیشخند) و رضایت

    پاسخ:
    جانا سخن از زبان ما میگویی ...

    مرحبا بناصرنا :) اما حیف که آمین های ما اونقدر یکصدا و بلند نیست که پرده های گوش آقایون رو پاره کنه. 
  • همسر سید علی ...
  • با سلام
    تند نشدم ، آرام و جدی صحبت می کنم ..
    با عرض معذرت ، در نزد اهالی منطق این نوع جواب دادن را هوچی گری می نامند ... چرا که اگر شخصی سوالات منطقی اقامه کند ، و طرف مقابل به جای پاسخ منطقی ، به سمت این برود که خدا را شکر شما در فلان زمان و بیسار زمان نبودید که فلان کار را بکنید ، و با این صحبتها بخواهد فضای منطقی گفتگو را شخصی کند ، می شود هوچی گری ...
    و من باز از جواب شما که برای تمسخر بنده استفاده کرده اید ، استفاده می کنم و دوباره این سوال را می پرسم که آیا ما در تاریخ داریم که کسی از ائمه ، موسی اشعری را که باعث تضییع شدن حق امام معصوم شد را لعن کند ؟ یا با معاویه یکی بداند ؟ فحش و ناسزا بگوید ؟ 
    یا ما از کسی از ائمه داریم که قاضی شریح را لعن کند ؟ بعد از نامش بگوید لعنه الله علیه ...
    ها ... مشکل همین جاست که شما در مسائل فقهی برای نگاه خود و آدمیان ارزش قائلید ... ایشان چه در نگاه من آیت الله باشد چه نباشد ، مرجع تقلید است و هنوز جامعه مدرسین به عنوان مرجعی که مراجع را معرفی می کند پیشوند آیت الله را از نام ایشان حذف نکرده است ...
    شما خیلی از مرجع بودن ایشون ناراحتید ، تمام اسناد و مدارکتان را بردارید ببرید پیش جامعه مدرسین و به آنها بگویید به خاطر این دلیل و آن دلیل به نظر من ایشون دیگر مرجع نیست و باید از مرجعیت خلع شود ... ببینید آنها چه جوابی به شما خواهند داد ...
    فکر می کردم متوجه سنگینی و تیزهوشی حرف امام نشده اید ...
    لطفا دوباره حرف امام را که در انتهای پیام نوشتم را بخوانید 
    ببینید شما بین لعن و ناسزا و فحش با نقد تفاوتی قائل نیستید ...در صورتیکه این دو بسیار باهم متفاوت اند ...
    ما در قرآن هم داریم جدال احسن ... آیا در جدال احسن فحش و ناسزاست یا نقد منصفانه ؟
    پاسخ:
    سلام مجدد. از لحن شما موضع تند و برخورد سنگین برداشت میشه. کمی آرام! ان شاءالله من نه از خوارجم نه از ایادی استکبار! :)
    باید این خشم مون رو جای مهم تری خرج کنیم. دشمن مشترک و دشمن های مشترک ما اصلا حواس شون پرت نیست.

    تشکر از صفت هوچی گر! در عین اینکه بند آخر حرف های من اصلا درمورد شما نبود که تعبیر به تمسخر فرمودین. خواهرم عاجزانه میخوام لطفا دیگه چنین برداشتی نکنید. اینجا گفتگو میکنیم نه تمسخر.

    در پاسخ به کامنت تون چند جمله:

    یک. چرا بحث تکراری؟ شما جمله حضرت امام رو فرمودید که: توهین به مراجع ارتداد است! من هم عرض کردم سالبه به انتفاء موضوع هست و اصلا ایشون رو مرجع نمیدونیم. این بابا یه سرباز انگلیس هست که داره مو به مو همون چیزی که مورد سلیقه ارباب های ماهواره ای اش هست انجام میده. 

    دو. فرمودید جامعه مدرسین! چند نکته: اول اینکه نام صادق شیرازی اصلا بین شش مرجع معرفی شده جامعه مدرسین نبوده و نیست! دوم اینکه این جامعه مدرسین تنها هنرشون کمک به مکلف در پیدا کردن مرجع تقلیدی هست که شاید صلاح جامعه اسلامی در تقلید از این بزرگواران باشه. سوم اینکه مگر وظیفه ما این هست که در دین مون مثل عقب افتاده هایی که از هرگونه استفاده از عقل خدادادی عاجز اند ، منتظر تصمیم گیری های دیگر بزرگواران نظیر جامعه مدرسین باشیم!؟ و چهارم اینکه دلیل مستند تون بر عدم حذف ایت الله از نام صادق شیرازی توسط جامعه رو ارائه بفرمایید.

    سه. دوباره اشاره کردید به کلام حضرت امام. پاسخ: چرا گزینشی به سراغ تاریخ و آرای حضرت امام ره میرید؟! همون حضرت امامی که شما یک تکه از نظام فکری شون رو میگید، همون امام میفرمودند: یک موسیقی مشکوک به حرام اگر از تلویزیون شاه پخش میشه ، حرومه و اگر از تلویزیون ما (یعنی جمهوری اسلامی) حلال. واضحه کلام؟ یعنی اونقدر سر پرهیز از سازش با امریکایی و امریکایی صفت سختگیر و حساس بودند که فتوا میدادند سرش! دیگه چه برسه به روحانیت امریکایی؟! دیگه چی بگم من؟ برید مشنور روحانیت رو مطالعه کنید.

    اما برای اولین بار چون شکر خدا مقداری بحث علمی شد کمی توضیح ارائه میدم. دوستان دیگه هم حتما کامنت رو مطالعه کنند.

    در مورد لعن.

    یک) به مفردات راغب ص 741 مراجعه میکنیم تا معنای لغوی "لعن" رو ببینیم: " *لعن* در لغت به معنای طرد نمودن و دور ساختن از روى خشم و همچنین مترادف ذم، تقبیح و نکوهش نیز آمده است. در همین راستا در اصطلاح دینی نیز کاربردی نظیر اعلان موضع منفی و اعلان برائت از یک رفتار و یا شخصیت خاص با ادبیاتی دینی و *بدون هتاکی* دارد." خب این از تعریف! یعنی قطعا با فحش فرق داره. جبهه حزب الله حتی در اثبات حقانیت اش فحش نمیده ، بدوبیراه نمیگه ، سب نمیکنه. اما نقد و لعن چرا.

    بشنوید صحبت استاد بهجت پور : وقتی انسان، لعن می‌کند یعنی از خداوند می‌خواهد فرد مدنظر را به دلیل دارا بودن زشتی‌ها از قبول رحمت خویش در دنیا و توجه به عنایات ربوبی در آخرت دور کرده و مشمول عذاب گرداند. 

    دو) حالا یکی از گروه هایی که در قرآن بصراحت لعن شده ، منافقین هستند. آیه 6 سوره مبارکه فتح: خدای تعالی، مردان و زنان منافق و مشرک را عذاب میکند و روزگار را بر آن ها سخت میگرداند و عذاب و لعنش را بر آن ها مبتلا میکند و جهنم برایشان چه بد جایگاهی ست.

    خود علامه طباطبایی هم توی تفسیر المیزان دارند که همین که خداوند منافقین و منافقات رو قبل از مشرکین و مشرکات آورده، بخاطر اینه که خطر منافق برای جامعه مسلمین بیشتر از بقیه بوده و هست؛ پس عذاب اهل نفاق از همه بیشتر هست و طبق آیه ۱۴۵ نساء ، منافقین در پایین ترین مرحله جهنم قرار دارند.

    ایشون در ادامه خیلی زیبا درمورد منافقین میفرمایند: "همانان که در ظاهر ایمان آوردند ولی در باطن قصد خشکاندن ریشه وحی و دین خدا را داشتند ، از این جمله اند."


    سه) در منافق بودن و زشتی عمل این جماعت هنوز شکی هست؟!؟ واقعا اگر هست ، بی شوخی بگید!
    پیشنهاد میکنم برای اثبات نفاق شون ، دوباره پست و همچنین این تصویر و بیان حضرت آقا؛ رهبر جهان اسلام رو مطالعه بفرمایید: اینجا

    با این سه مقدمه ، آیا نویسنده عملی جز اونچه که باید ، انجام داده است؟ آیا اشکالی برای لعن کردن گروهی از منافقین که از ابشخور امریکا و انگلیس تغذیه میشن و رسما برای شکستن خط قرمز های شیعه و نظام جمهوری اسلامی متمسک به صدور فتوا و جعل شعائر دین شده اند، وجود داره؟
  • شاگرددوم
  • بسم الله...

    تعریف تشیع انگلیسی ب زبان ساده

    انگلیس ک دشمن  درجه یک اسلام است حالا مدافع اسلام شده و هزینه های کلانی هم خرج میکند...

    پاسخ:
    احسنت به شاگرد خودم!

    شاگردجان! تو با این همه فهم و کمالات چرا دوم شدی؟ :))
  • دلتنگ کربلا
  • سلام وادب 
    خوندن کامنت بعضی از دوستان واعتراض شدیدیشون منو یاد اتفاقاتی از همین سالهای اخیر کشور خودمان انداخت چرا برگردیم به عمرو عاص ومعاویه  جنگ صفین وقران سر نیزه کردن ....
    خاطرم هست زمزمه هایی به گوش میرسید برای حذف شعار مرگ بر امریکا یا اصلا چرا در زیارت عاشورا لعن میگوییم ...اگه قصه همین طور ادامه پیدا کنه یه روز معترض میشویم چرا لعن بر ایت الله ومثلا مجتهد فردا شاکی میشویم چرا امریکا ما که پای میز مذاکره نشسته ایم
    .تاریخ را مرور کنیم همانهایی روبه روی علی ایستادند که پینه بسته بود پیشانیشان از سجده ....
    تو شهر ما دیوانگان حسین ع چنان شعور جوانان حسینی را نشانه گرفته که لعن برای پرچمدارشان کم است ....نیستین ببینید با علم به ظاهر شیعه بچه های هیاتی هارا انداخته اند به جان هم .
    امیدوارم دوستان این کامنت را حمل بر تعریف ازنوشته نگارنده یا طرفداری ندونند ....ما هممون اینجا ودر این فضای مجازی برای بالا بردن ایمانمون تلاش میکنیم 
    پاسخ:
    سلام

    شهرتون کجاست؟ اگر دوست داشتید اشاره کنید. 

    ضمنا حاشیه های شهر مشهد ما پر شده از حضور اهل سنت. همین اواخر یک جزوه به دستم رسیده که خیلی راحت توی روز روشن عقاید شیعه رو از تیغ اهل سنت مایل به وهابیت نقد و له کردند و جزوه رو دارن برای دهن کجی به افراطی های شیعه در تمام شهر منتشر میکنن. 

    چه خوب گفتید. 
    واقعا همین فردا شاکی میشیم که چرا مرگ بر امریکا!؟ ما که پای میز مذاکره این همه میخندیم و گل میگیم و میشنویم!

    و یک لایک بزرگ برای آخرین جمله کامنت تون.
  • شاگرد دوم
  • بسم الله...

    قسمت این چنین بود...

    مهم اینکه در محضر استادم الان..‌‌...


    یازهراس
    پاسخ:
    جانم به امضات شاگرد. رسما در حرف و عمل شاگردی شدی واسه خودت! :)

     . . . فدای چادر خاکی مادر. در پناه یازهرا س باشی.
  • ذهن زیبا
  • سلام.
    من از دیروز نت نداشتم!
    می خواستم در مورد روشنگر نبودن این متن کلی دلیل بیارم که با وجود این بحثا دیگه دلیلی برای اثبات حرفم نمیبینم! شاهد از غیب رسیده! اگه این متن روشنگری داشت بین دوستان اختلاف پیش نمیومد! دیدید گفتم این متن فقط یه برون ریزی احساسیه؟! بفرما... اینم دلیلش!! فرد احساسی بد موقع حمله میکنه!!!
    اگر از اول روشنگری به اون مفهومی که باید و شاید رو انجام داده بودید بعد شروع به برائت از آقای شیرازی میکردید؛ این بحثا ذیل این پست پیش نمیومد!
    شما درسته که در جاهایی غیر از اینجا متون و مقاله های دیگه ای منتشر کردید ولی هیچ رسانه ای مثل اینترنت گسترده و همگانی نیست و البته همه با تمام شئون شما آشنا نیستن! مثل خود من که فقط خواننده وبلاگ شما هستم و هیچ خروجی دیگه ای از شما رو نمیشناسم!
    *اول باید فرق بلعم باعورا با موسی مشخص میشد( تفاوت مرجعیت با نیابت عامه-ولایت فقیه-) ؛ در مرحله دوم مورد انحراف بلعم باعورا (مرجع وابسته به قدرت های غیر اسلامی)کاملا تعریف میشد و در مرحله سوم نحوه برخورد با بلعم باعورای زمان با دلایل محکم تشریح می شد، تا همه دوستان به یه رویکرد مشترک برسن. بعد از چکش کاری،  تاکتیک مورد قبول جمع پیاده میشد.
    این دقیقا کاری بود که شما باید انجام میدادید! (بخش بین دو ستاره رو عمومی نکنید لطفا)*
    بعضی وقتا توجیه نکردن گروه خودش باعث تفرقه میشه!!...بقیه حرف توی کامنت بعد.
    پاسخ:
    سلام

    حرف تون رو می فهمم. بله باید سه چهار پست بقول شما با دلایل محکم نوشته میشد و بعد با اون زمینه سازی ، این پست در جای خودش وارد میشد. اون موقع شاید این گارد گرفتن ها به حداقل می رسید. 

    با اون قسمت که اجازه عمومی شدنش رو ندادید هم کاملا موافقم. ولی این رو هم شما قبول کن که همیشه نمیشه شرایط رو طوری که باید ، ایجاد کرد. گاهی همه حرف ها توی یک پست جا میشه. هرچند بعدش دهن نویسنده سرویس میشه در توضیح و رفع ابهام. 

    البته بند اول صحبت هاتون بیگانه ام. متن روشنگری داشته و داره. اکثر دوستان هم اشاره دارن که با همه متن موافقیم. ولی مشکل جای دیگه است که جلوتر میگم.
  • ذهن زیبا
  • آقای "س.ک" می تونیم به جای لفظ "هوچی گر" که براتون بار منفی داره از لفظ پر مغز و پر طمطراق "ژونالیست وطنی" هم استفاده کنیم! نظرتون چیه؟! :)) (متوجه مزاح بودن این جمله هستید که؟!)
    پاسخ:
    شما نظرتون با استفاده از "ذ . ز" بجای اسم تون چیه؟!
  • ذهن زیبا
  • خوب من الان سوال دارم!
    خواهشا سوالم رو فقط جواب بدید بدون موضع گیری یا هیچ برادشت دیگه ای! والبته که جوابا هم عقلی باشه و هم با توجه به متون دینی و استفتائات از رهبری و امام_ره_ .
    1-چرا عزای خار یا عزای تازیانه یا قمه زنی حرامه؟! اگر بفرمایید که موجب وهن میشه که خب خود نفس عزاداری ما برای حسین بن علی _علیه السلام_ که در 1400 سال پیش کشته شده_شهید شده_ هم برای بعضی مسخره و موجب توهین به مذهب ما و خود ماست! پس فرق سینه زنی و گریه های های های ما با قمه زنی و عزاهای دیگه این جماعت چیه؟! حتی خود نماز هم خیلی برای بعضی تعریف شده نیست چه برسه به این عزاداریا! مسئله ای که هست چون ما از بچگی عزاداری رو این مدلی که بوده دیدیم، یه پارادایم توی ذهنمون درست شده که عزاداری فقط گریه و سینه زنیه نه هیچ چیز دیگه. خوب همون جور که سینه زنی باب شد یواش یواش هم قمه زنی باب بشه چه ایرادی داره؟! 
    2- چه دلیلی برای عمله انگلیس بودن این آقای شیرازی دارید؛ وقتی ایشون هم مثل اکثر مراجع توی قم ساکنن و دارن طلبه تربیت می کنن؟! خیلی از رفتار های گفته شده در متن، کار برادر ایشون بوده نه خودشون؛ و هیچ کس رو به خاطر رفتار دیگری نمیشه متهم کرد!
    3- اصلا اهمیت این وحدت که می فرمایید چه قدره؟ چراباید وحدت داشت وقتی ما وظایفی مثل تولی و تبری داریم که مثل نماز واجب هستن؟!
    4- اصلا چه لزومی داره مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس بگیم وقتی اونا هم مثل ما دو کشور هستن که مردمی دولتشون رو انتخاب می کنن؟!! این طوری بگم دیگه دوره ، دوره مذاکره ست نه دوره مرگ فرستادن! این چیزا برای زمان اوایل انقلاب بود که روحیه انقلابی گری، تفکر رو در مردم کمرنگ کرده بود. الان عقل مردم کار افتاده و به فکر چیزای دیگه ای هستن که توی مذاکره با امریکا به دست میاد نه جنگ و شعار مرگ!
    (الان من در نقش یک مخالف خوان دو آتیشه ظاهر شدم!)
    هیچ کدوم این سوالات اعتقادت شخصی منو نمیگه. من در کل با موضع شما موافقم ولی به نظرم این توضیحات لازمه. اگر جواب این سوالات رو کامل نمی تونید بدید لطفا اصلا کمانت رو عمومی نکنید! نمیخوام برای کسی شبهه ایجاد بشه ولی سفت و محکم جوابش داده نشه.
    خدا می دونه وسط امتحانای سخت ترین ترم درسیم دارم این کامنتا رو میذارم. و بیشتر از این نمی تونم وقت بذارم برای صحبت سر این موضوع! خواستم بذارم یه وقت دیگه که دیدم الان تنور داغه . فقط خطوط کلی رو بگم چون می دونستم صاحب وبلاگ خودش اونقدر باهوشه که بتونه این بحث رو جمع کنه.


    5
    پاسخ:
    خوب این سوال ها پست میطلبه. اتفاقا حرف های قشنگی هم توش میشه اورد. 

    من که قبول کردم که باید قبل از این پست چندپست دیگه هم اورده میشد.

    قبول باشه و امتحانات تون رو با موفقیت ان شاءالله بگذرونید.
  • ذهن زیبا
  • آهان این یکی سوالم هم یادم رفت!
    6(یا 5؟)_تمام جملاتی که توی لینیک که توی نظرات دادید خوندم. چندبار هم خوندم. ولی هیچ کدوم اجازه به لعن توی نبود. بلکه فقط گفته شده بود این کار حرام شرعی هست و نباید انجام بشه. که خب میشه گفت بین آقای خامنه ای و آقای شیرازی در این مورد اختلاف فتوا هست.چه ایرادی داره؟ در طول تاریخ شیعه پر بوده از این اختلافات بین مراجع. حتی در زمان امام هم این اختلافات کم نبوده! خلاصه کنم؛ من از کلام آقای خامنه ای چیزی ندیدم که مجوزی بشه برای لعن. شما از کجا این مجوز رو آوردید؟!
     
    پاسخ:
    اختلاف فتوا؟ از کی تا حالا حضرت آقا با عصبانیت و توی سخنرانی عمومی فتوای شخصی ِ فقهی میدن؟

    حضرت آقا وقتی سخنرانی برای بیان عموم دارند فرمایش شون در جایگاه رهبر جهان اسلام هست نه یک فقیه.
  • لیلی مدرس
  • به نام خدا
    سلام مجدد
    ابتدا تشکر میکنم از شما که بابت انتشار این مطلب

    ولی یه مسأله ای که منو سخت ناراحت کرده اینه که چرا شما لعن علنی می کنین؟!

    فرمودین که:اتفاقا ما به همون دلیل که مقدسات برادران اهل سنت رو لعن نمیکنیم ، شخص اقای شیرازی و همه تندروهای تشیع و همه عمامه های انگلیسی و امریکایی رو لعن میکنیم!

    دقیقا به همون دلیل! یعنی "وحدت".

    خب،اگه شما که لعن علنی می کنین،باعث ایجاد تفرقه نمیشین؟
    آقا فرمودن:منادی تفرقه،مزدور دشمن است.(روم به شما نیست)
    این آقا هم باعث ایجاد تفرقه میان اهل سنت وشیعه شده،شما چی،برادر بزرگوار؟همین لعن علنی ما، موجب تفرقه نمیشه؟!

    می فرمایین که خب اونا به ما لعن بفرستن؟مگه تا به حال نفرستادن؟(جالب اینه که منطق مقلدان آقای شیرازی هم در مورد لعن علنی خلفا همینه)
    اولا لعن فقط برای دشمنای اهل بیته!اونم دشمنایی که عنادشون ظاهره.(نفرمایین که من ایشونو جزو محبان اهل بیت میدونم.نه،به والله این طور نیس)
    ثانیا همه جا هم این لعن ونفرین ها کار ساز نیس،جز ایجاد تفرقه بین مردم ولعن ونفرین آقا از سوی طرفداراش.

    می فرمایین که: چه طور اجازه مرگ بر امریکا گفتن داریم اون وقت اجازه مرگ بر عوامل امریکا گفتن نداریم!؟
    روشنه که ما به مزدوران و رهبران آمریکا مرگ می فرستیم نه مردمانشون.علاوه بر اون،خود مردم آمریکا هم به مستکبرینشون مرگ میفرستن.بنابراین فکر نمیکنم این کارا باعث ایجاد تفرقه بشه.
    ثانیا اختلافات ما با این استعمار گران آمریکا برابره با=مرگ ما بر دشمنانمون.
     ولی لعن علنی ما بر این فرد،برابر میشه با= ایجاد جدل ونزاع میان طرفداران ومقلدان ایشون با بقیه مردم=یعنی جدل میان شیعیان،اعم از موافقان ومخالفان ایشون(شاید هم
    بزرگوار، نادان هایی که از مقلدان ایشون هستن هم جزو عوامل آمریکا ومزدور دشمن میدونین!)

    میخوام بگم لعن علنی فرستادن شما باعث حل چه چیزی میشه؟در مقابل نقد و مخالفت با اعمال ایشون باعث چی میشه؟

    می فرمایین که من با یکی از مسئولین آگاه سایت آقا صحبت کردم.برادر بزرگوار،ما هم صحبت کردیم.این لعن علنی شما موجب تفرقه میشه.

    فرموده خود شما بزرگوار در پست قبلی:اگر بستر وحدت ، خودش منجر به تفرقه بشه دیگه وا اسفاه.

    من این نظر رو با نهایت آرامش نوشتم.امیدوارم برداشت دیگه ای نشه.

    خدا قوتتان.

    یا زهرا س




    پاسخ:
    سلام بزرگوار.

    هم حضورتون و هم نظرتون خوشحالم کرد.

    اما گفتگوی من و خانم مدرس! چند تا نکته باید بگم و یکی دوتا سوال.

    نکته اول اینکه اصلا بحث من ، بحث لعن این بابا نیست! چه علنی چه غیر علنی. بحث سر یکی دونستن امریکا و انگلیس و شیرازی هست و بس. پس همونطور که هرسال 22بهمن تشریف می برید اون دو تا رو مرگ و لعن می فرستید ، خطر شیرازی ها رو هم همونقدر بدونید و در حد همون ها با همون قدرت مرگ بدید بهشون.

    نکته دوم لعن به تنهایی نه تنها چیزی رو حل نمیکنه ، بلکه فقط بقول شما اون ها رو تحریک به مقابله به مثل میکنه. این که نویسنده داره بحث از لعن میکنه ، یعنی داره با تمام وجود خطر اون ها رو گوشزد میکنه و قبح شون رو میشکنه. وقتی قبح شکست راحت تر میشه از بدنه شیعه و مرجعیت جداشون کرد. 

    نکته سوم معنای لعن از نظر ما: 
    لعن در لغت به معنای طرد نمودن و دور ساختن از روى خشم و همچنین مترادف ذم، تقبیح و نکوهش نیز آمده است. در همین راستا در اصطلاح دینی نیز کاربردی نظیر اعلان موضع منفی و اعلان برائت از یک رفتار و یا شخصیت خاص با ادبیاتی دینی و *بدون هتاکی* دارد.

    نکته چهارم اینکه من ایشون رو خائن به اسلام میدونم اما درصد کثیری از مقلدین ایشون رو نه مزدور امریکا که گول خورده هایی میدونم که به اسم احیای شعائر حسینی گرفتار جهالت ها و خیانت های این بابا شدند. تمام روشنگری هایی هم که از اول پست تا انتها کردیم ، برای رسیدن به گوش همین گول خورده های جاهل هست.

    نکته پنجم اینکه در جواب به : "چه طور اجازه مرگ بر امریکا گفتن داریم اون وقت اجازه مرگ بر عوامل امریکا گفتن نداریم!؟" پاسخ بی ارتباط و مجهولی ارائه دادید. چه ربطی به مردم اون کشور داره این سوال؟ قطعا عوامل با مردم متفاوتند. عوامل یعنی جیره خوارایی که برای اهداف امریکا تلاش میکنن. خب! این چه ربطی به مردم داشت؟

    اما دو سوال: 

    اول اینکه آیا برای منحرف ترین جریان شیعه که هیچ خط قرمزی از جمهوری اسلامی رو سالم نگذاشته ، نقد و مخالفت به تنهایی کافیه!؟

    دوم اینکه آیا سکوت ما در قبال حرف های بیت و حتی مقلدین صادق شیرازی تاکنون اندک فایده ای داشته؟ این سکوت بزدلانه و نگاه عاجزانه ی دست و پا بسته به این جریان ، ثمره ای جز پررو تر شدن ایشون و مقلداش و حتی دریدن حریم های بیشتری از شیعه و جمهوری اسلامی شده؟!

  • سوره کوثر (مدیر وبلاگ)
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    دریغ از یک پاسخ علمی برای رد حرف نویسنده در این پست!

    عبارت لعن به دلیل درخواست همه ی زندگی من (مادرم) از پست ها حذف شد.

    عزیزان! هیچ فرقی بین انگلیس و عمامه انگلیسی نیست. تردید کنید عمار زمان نخواهید بود.
    سلام. با اینکه بحث رو تموم شده اعلام کردی ولی من می خوام بگم هیچ شکی ندارم که فرقی بین انگلیس و عمامه انگلیسی نیست و در حد خودم تمام سعیم رو برای اگاهی افکار عمومی می کنم و بدون اغراق می گم متن شما اطلاعات زیادی برای من داشت و مجبور شدم در همون حد خودم یه گشتی هم در نت بزنم. سخنرانی آقای کاشانی رو هم گوش کرده بودم.
     ولی کسی رو که ظاهرا در جرعه اسلام و مسلمین هست و در زیر لوای اسلام داره به اسلام و مسلمین خیانت می کنه و متاسفانه از جایگاه مرجعیت برخورداره، نمیشه در مدت کوتاهی خیانتش رو برملا کرد و ... در زمان امام هم اگه یادتون باشه مجتهد و مرجع تفلیدی بود به نام شریعتمداری که مقلدین زیادی مخصوصا از بین هموطنان ترک زبانمون داشت. کودتای نوژه یادتون هست. خوب بقیه رو شما بفرمایید که چطور ملت و مخصوصا مقلدین این آقا با هوشیاری این خیانت رو ناکام گداشتن و این آقا رو خلع لباس کردن و ... البته این لطف خدا و زیرکی امام بود که بدون لعن کردن و ایجاد تفرقه اونم در اون زمان حساس که انقلابمون نوپا بود، این جریان ختم بخیر شد.
    پاسخ:
    سلام. 

    ممنون. استفاده کردم. هرچند سوالی حل نشد. 

    طبق مثالی که زدید ، مردم هوشیارانه عملیات خلع لباس رو انجام دادند. اما همین مردم که الان وظیفه هوشیاری و بیداری دارند ، هنوز نام شریف "آیت الله" رو برای این معاویه صفت آمریکایی استفاده میکنند. پس از این جماعت توقع داشتن اشتباهه. برای همین باید کم کم با آشکار کردن مخالفت ها با جریانش و خودش و بیتش ، اسرائیلی بودن ش رو عیان کرد. 

    وقتی با همین نوشته ها و موضع گرفتن های جدی، جریان نفرت عملی و بیزاری ظاهری از این بابا شکل بگیره ، در نتیجه زودتر به اون خلع لباس که شما اشاره کردید نزدیک میشیم. ولی تا زمانیکه بگیم آقا ساکت باش .. آقا نگو ... ایشون مرجعه... آیت الله هست.. فلانه ... اینطوری به اون هوشیاری نخواهیم رسید.
  • مطیع امر رهبری

  • السلام علی من اتبع الهدی

    یعنی کمترین شعور کافی هست برای اینکه بفهمیم آشکار و علنی لعن کردن فردیکه در حال حاضر طرفدارانی داره از شیعیان ، کار احمقانه ی باشه!!
    یعنی دامن زدن به تفرقه ، یعنی تشنج ایجاد کردن وقتی لعن خلیفه دوم نهی شده برای حفظ وحدت لعن کردن این یارو که  حتما بیشتر مورد نهی است 

    افرین به حرف مامانت کردی جوان .



    پاسخ:
    همه همفکران شما اینقدر مودب اند؟! :)
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام برادرم این اولین پست شما بود که خوندم  دمت گرم، دست مریزاد کارت به عنوان سرباز بسیجی جنگ نرم خیلی خوب بود و....
    مطلب رو به صورت کوتاه و مفید بیان کردین...اما منم خواستم از باب درد داشتن از این جریان انحرافی و همچنین سهم داشتن از زیر سوال بودن این مزدوران امریکایی چند سطری بنویسم
    اول اینکه این لباسی که بر تن دارن لباس پیامبر(صل الله و علیه واله) نیست بلکه لباس معاویه و عمروعاصه
    دوم : همانطوری که برای اثبات مدرک دکتری و فیلسوفیت تایید صاحب نظران و هیت علمیه ان ارگان برای مرجعیت هم تاییدیه از خبرگان این نهاد مقدس لازمه//حال سوال : این عمامه به سرهای انگلیسی که همه رو (البته به جز مریدان خود) کافر میدانند از کی تاییدیه دارن؟ البته جوابشم معلومه یا از امریکا و انگلیسه ویا از مریدانشون....اینم اثبات مرجعیتشون
    اخه عزیزان من اینها که دم از واهل بیت (علیهم السلام) میزنند چرا رفتارشون مثل معاویست؟  اگر شیعه امام علی (علیه السلام) هستن ازشون بپرسید امام علی علیه السلام چرا در ان لحظات حساس قیام نکرده،چرا در نمازخود به خلفای عصر اقتدا میکرد(و ده ها سوال ازهمین دست)؟؟؟لابدخواهند گفت : به خاطر مصلحت زمانه و حفظ اصل اسلام ،،خوب بهشان میگیم اقایانی که خود را اعلم میدانید،ایا این کاری که شما میکنید موجب بقای اسلامه یا با این کارتون (به جون هم انداختن مذاهب اسلام) دارین اسلام رو ریشه میکنیند؟؟؟
    حرف زیاده...
    خلاصه بگم : اهای مزدوران انگلیسی خط قرمز ما مقام معظم رهبری  حضرت ایة الله خامنه ایی دام ظله العالی هست وای به حالتون اگر لب واکنه...
    پاسخ:
    سلام سردار

    خدا حفظت کنه. این طرفا بیا اگه راه گم کردی ...
    سلام برادر
    ماکه تابحال توفیق خدمت رسیدن نداشتیم،ولی ان شاالله فرصت بشه حتما از مطالب سایتتون استفاده میکنیم.
    التماس دعا

    پاسخ:
    داداش اینجا توفیق و خدمت و این چیزا نداریم. اینجا با دلت کار داریم

    صفا کردی بازم کریمانه امام حسن ع برقراره . درشم همیشه باز ... مام نوکر. حله؟ (بزن قدش!)
  • طهورا-همنفس طلبه
  • هو الکریم باسلام

    برادر بزرگوار صرفا جهت روشن شدن اذهان عرض می کنم که : بنده از فتوای حضرت آقا در مورد لعن علنی ایشان بی اطلاعم اما آیت الله مکارم شیرازی لعن علنی را جایز ندانستند. بااینکه بنده مشخصا نام جناب شیرازی را هم بردم باز حرف ایشان همان بود که لعن علنی جایز نیست

    پاسخ:
    سلام بزرگوار

    وعده ی من و شما یک پست که ان شاءالله بزودی خواهم نوشت. اونجا ان شاءالله گفتگو خواهیم کرد.
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    خوبید؟
    فک نمیکنید این پستتون کمی تنده؟

    پاسخ:
    سلام. نه!
    سلام،ببخشید من مشتاق خوندن پستها شدم و تا فرصتی میشه میام و بعضی پستها رو میخونم و استفاده میکنم و نویسنده رو دعا میکنم،ببخشید اگر راجع به مطالب قبلیتون سوال میکنم

    ببخشید در مورد این جریان صادق شیرازی سوالی دارم،اول خیلی مطلب جامع و کاملی بود،من راجع به این قضیه خیلی پراکنده خونده بودم ولی این مطلب خیلی جامع بود،متشکر

    سوالی که برام پیش اومده اینه که بنظر شما چی میشه که یه نفر مثل این و امثال این که سالها درس دین خونده تا درجه آیت الله رسیده ....به جای اینکه صعود کنه تا این حد سقوط میکنه و..... امیدوارم سوالم رو درست توصیح داده باشم،البته من راجع به زندگی نامه این آقا شناختی ندارم،شاید به این خاطر برام سوال شده،متشکر
    پاسخ:
    سلام 

    مطمئن باشید مطلب به این کاملی و روونی توی نت در جریان شیرازی پیدا نمیکنید.

    اما سوال تون.
    ببینید این آقا اصلا درجه اجتهادی نداره و بعد از برادر بزرگ تر ناگهان بر کوس مرجعیت ایشونم دمیده شد!

    بعد هم ماجرای همون شیطون و نخ و زنجیره دیگه. برای من همون نخ دور گردنم بندازه ، پشتش راه میفتم! 
    ولی برای بعضی ها سخت تر و سخت تره . طوریکه دیگه باید زنجیر کت و کلفت براشون انتخاب کنه. ولی وقتی دنباله رو خودش کرد، دیگه هرچی عالم تر و اهل علم تر ، خطرناک تر و وحشتناک تر.
    سلام بر رزمنده خوش قلم

    این یه کار فرهنگی
     lمحرم 94 تهران
    http://bayadkarikard.blog.ir/1394/08/03/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86
    پاسخ:
    سلام برادر خوش اسم!

    خوبه. ولی اولا طرح سال نود و یکه. و ثانیا خیلی حداقلیه.

    بعدها اگر موافق بودی در مورد طرح های پر جذابیت این چنینی با هم گپ داشته باشیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">