کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

جشن بزرگ کریمانه (1)

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ب.ظ

بسم رب الحسن سلام الله علیه


اسم این ماه فقط یک رمضان بود همین 

حسن ع آمد به جهان و رمضان گشت "کریم"


وبلاگ کریمانه با یاری از ساحت مقدس کریم اهل بیت، 
فرزند ارشد حضرت کوثر و مولا امیر، امام مجتبی علیه السلام برگزار می کند:



 مسابقه  ماه  شب پانزدهم




***** برای اولین بار در فضای مجازی *****


***** یک اتفاق بی نظیر .... یک گردهمایی با شکوه *****


دلنوشته های امام حسنی و خاطرات کریمانه خودتون رو با "کریمانه" به اشتراک بذارید.

شرایط:

* خاطرات شما تنها می تواند شامل توسل، ارتباط قلبی و هر نوع اتفاق خوشایند مرتبط با این امام بزرگوار باشد.

*دلنوشته ها می توانند خطاب به ساحت امام حسن مجتبی علیه السلام باشند.

* دلنوشته های حاوی مفاهیم و موضوعات روز اجتماعی، تربیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، در اولویت داوری قرار خواهند گرفت.

* هرچه قلم خاطرات یا دلنوشته ها در ضمن ادبی بودن، شیواتر و روان تر باشد، از امتیاز بیشتری برخوردار خواهد بود.

* کمیت در حجم دلنوشته ها تاثیری ندارد.

* طبعا هرگونه زیبایی، تزیین و آراستگی برگه یا صفحه الکترونیکی ارسالی در داوری موثر خواهد بود.

* هر وبلاگ، یک شرکت کننده محسوب خواهد شد و شرکت کنندگانی که وبلاگ ندارند، به جای آدرس وبلاگ، شماره تماس خود را قرار می دهند. لذا از طریق دیگری، امکان شرکت در مسابقه وجود ندارد.

* بدیهی است تنها تا زمان اعلام شده، امکان ارسال تصویر یا متن دلنوشته و خاطرات وجود دارد.


هدایا

نفر اول: مبلغ 500000 ریال هدیه نقدی + دعوت به حضور در اردوی جهادی تابستان + چاپ دلنوشته در نشریه

****************************************************************

نفر دوم: مبلغ 400000 ریال هدیه نقدی + دعوت به حضور در اردوی جهادی تابستان

***************************************

نفر سوم: مبلغ 300000 ریال هدیه نقدی + چاپ دلنوشته در نشریه

***************************************

نفر چهارم: مبلغ 200000 ریال هدیه نقدی + تابلوی هنری منقش به نام امام حسن علیه السلام

***************************************

نفر پنجم: مبلغ 150000 ریال هدیه نقدی 

***************************************


همچنین به تمامی شرکت کنندگان نیز هدیه مادی و معنوی اهدا خواهد گردید.


در آستانه رمضان 95 به عزیزترین های خودتون، پیشنهاد فرصت خلوت با امام غریبان عالم رو هدیه بدید.


فقط تا شب پانزدهم ماه مبارک رمضان فرصت شرکت در مسابقه باقی خواهد بود.


هرگونه سوالی درمورد مسابقه ماه شب پانزدهم دارید، در کامنت ها در خدمتم.

-----------------------------------------------------------

عشق نوشت: روزی آب و سفره ی نان منی حسن ع / ماه مبارک رمضان منی حسن ع 

  • ۹۵/۰۳/۱۸
  • ۲۳۰۱ نمایش
  • سوره کوثر

نظرات (۴۲)

سلام حلول ماه رمضان رو تبریک عرض میکنم. 
ممنون. خیلی غافلگیرکننده بود. ممنون از این کار خوبتون. یه جاهاییش مبهم بود برام. برگزارکننده خودتون هستید؟اینکه ارتباط قلبی گفتید مثلا نحوه اشنایی من با امام حسن هم شاملش میشه؟؟دلنوشته روباید ایمیل کنم به شما؟
پاسخ:
سلام. ممنون. ماه تون کریمانه :)

اینجا کریمانه است و هیچ چیز قابل پیش بینی نیست! 

* برگزار کننده خادمین کریمانه امام حسن هستند! کاملا مردمی و خودجوش.
* قطعا. هرچیزی و هر شکلی که شما رو با امام کریم گره زده، شامل میشه.
* برای ارسال هم آیدی تلگرام، هم ایمیل و هم اینجا وجود خواهد داشت. 

ان شاءالله سبب بشه آرشیوی از حرف های دلی با امام مون داشته باشیم تا تولید محتوایی از خلوت های حسنی داشته باشیم.
این خودش سبک نو و جدیدی از شناخت امام مون رو موجب خواهد شد ان شاءالله.
سلام آقای سوره کوثر. عیدتون از همین امروز مبارک باشه! شما خیلی امام حسنی هستین همیشه با امام حسن شما روشناختم من هم خودم شرکت میکنم هم به دوستم اینجارو معرفی میکنم. فقط کاش جوایز مادی نبود. اجرتون با خودامام حسن.
پاسخ:
سلام خانم زهرا. خیلی ممنون از لطف چندساله شما.
الحمدلله از نعمت غلامی این آقای بزرگ. الحمدلله کما هو اهله.

تلاش کردم با چندجا طرح رو مشترک برگزار کنم. ولی همه چیز این روزها آمیخته به سیاسته.
ترجیح دادم همین جا خودمونی برگزارش کنیم.

جوایز فقط بخشی اش مادیه. اون هم در حد یک عیدی ساده.
البته ان شاءالله بخش جوایز در حال تقویت هست. 

منتظر دلنوشته شما هستیم :)
  • ....مسعود ....
  • متشکرم از شما برادر
    پاسخ:
    سلامت باشی.
    سلام نماز و روزه هاتون قبول.
    ما هم توفیق داریم بانی یه بخشی از این هدیه ها باشیم؟
    در حد همون عیدی ساده
    پاسخ:
    سلام. طاعات همه شیعیان جهان، مخصوصا مدافعان مظلوم حرم قبول ان شاءالله.

    آره. خیلی هم عالی. قبول باشه.
    پس اگه زحمتی نیست شماره کارت؟
    پاسخ:
    در خصوصی ایمیل تون بفرمایید.
    بالا درج شده.
    ممنونم
    پاسخ:
    ایمیل تون بررسی بفرمایید.
    سلام...
    خیلی بیت اول پست حالم را خوب کرد، خیلی زیاد...
    ان شاءالله ببینم توی نوشته هایم «بضاعة مضجاة» ای هست در حد مسابثه شما یا خیر...
    بعید می دانم برسم و بنویسم.
    لطفتان مستدام در تکریم امام غریب...

    سوال!
    همه وبلاگ نویس ها می توانند شرکت کنند یا فقط وبلاگ های بلاگ؟!
    پاسخ:
    سلام. الحمدلله. اینجا حال همه بهتره :)

    خب بعید ندونید! 
    یاحسن ع بگید و در نقش قلم بانوی امام حسن، جشن تولدتون برگزار کنید.

    همه عاشقان امام مجتبی میتونند شرکت کنند. چه وبلاگ نویس باشند چه نباشند.
  • آفتابگردون ...
  • چقدر خوب:)
    اگه چهار تا آدم خوش فکر مثل شما تو دنیا بود که دلمون هرگز نمیگرفت.
    اجرتون رو ان شاء الله از خودشون بگیرین.
    پاسخ:
    ممنون. بنظرم طرح خوبی میاد هرچند دوره اوله و کاستی های خودش رو قطعا داره.
    توکل به خدا. توسل به کریم. 
    شما جوابی ندادید که فردا دیر نباشه. منم خیلی سعی کردم امشب بریزم پول به حسابتون.نشد! شرمنده برادرم. خیلی عذر می خوام.
    می دونم قابل دار نیست. ولی فردا  می تونم همین ناقابل رو هم بریزم به حساب
    ببخشید.
    تنگ است دلم حال و هوایی دارد
    در غربت شهرغم نوایی دارد
    کی میرسد آن روز که گوییم
    ایوان حسن عجب صفایی دارد
    تنگ است دلم میل رهایی دارد
    با یاد حسن چه کربلایی دارد
    تردید نکن تصورش هم زیباست
    ایوان حسن عجب صفایی دارد
    برای دل بیقرار ما هم دعا کنید.
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    خیلی هم خوب. اشکالی نداره.
    قبول باشه ازتون.
    اشکال که..
    چه عرض کنم.
    یه دفه وسط کار فکرم رسید نکنه اصلا توفیق پیدا نکنم کاری برای آقا انجام بدم...

    امشب دل ما بیقرار بود. همین جوری وبگردی می کردم وب شما رو دیدم.قبلا دیده بودم ولی امشب چیز دیگه ای بود.
    قراره ما هم مثل همون بیقرار قبلی پابند بشیم؟
    ما پابند هستیم فقط دلمون شکسته و بی قراره.
    چرا مدافعین حرم؟
    همه چیز روی سینه من سنگینی میکنه امشب.
    باز رمضان
    این رمضان ها به جای گناهان، دل های ما رو میسوزونه
    فکر کنم شما پیش آقا ابرو دارید ما رو هم دعا کنید.
    پاسخ:
    چون مدافعان حرم مظلوم تر از شهدای گمنام اند.
    خدا کنه زنده بودنم باری از شرمندگی ام نسبت به خانواده هاشون کم کنه.
    سلام
    چه مسابقۀ با ارزشی. 


    متأسفم که فهم و درک و سواد من به حضور این مسابقه قد نمیده.! وگر نه حتماً شرکت می کردم...

    ولی شماره حساب یا شماره کارت را بفرستی در حد بضاعت مشارکت خواهم کرد. شاید این جوری یه کم وزن و اندازۀ جوایز مادی بیشتر شود.
    پاسخ:
    سلام. 
    ممنون برادر ولی اگه قرار باشه همه درک و سوادمون رو بهونه کنیم، دیگه کسی برای شرکت توی مسابقه نمی مونه!

    چشم می فرستیم. اما تعمدا هدایای مادی بیشتر نبودند. حیف کریمانه و ماه مبارک که با امر مادی تکریم بشن یا تکریم کنند. هنوز هم دنبال هدیه نفیس غیر مادی هستم. 
    سلام .
    بازهم یک غافلگیری دیگر از کریمانه ..
    به نظرم همه باید دست به کار شویم..اگر اجازه بدهید در وبلاگ ها برای این سفره کریمانه دعوت نامه ای بنویسیم ؟
    همه دست به کار شویم ..اینجا همه کاره کریم اهل بیت است .
    تا مارا داری تا که ما هستیم اقا زنده 
    پرچمت بلنده ..
    کی گفته غریبی

    پاسخ:
    سلام خانم معلم. ممنون.
    ماه تون پر برکت.

    صاب اجازه اید. بسم الله.
    آقا چرا مبلغ جایزه های مادی آب رفتند؟؟؟

    انیجوری باشه فکر کنم مبلغش تا روز مسابقه به صفر می رسه!!
    پاسخ:
    به این میگن فشار روزه نایب جان :)

    آب نرفتند. تقویت شدند! دوباره با دقت بیشتر ببین.
    جایزه نقدی نفر اول و دوم دو برابر شد. 
    بیشتر هم میشه ان شاءالله.
    http://www.hasanjan.ir/index.php/mediamenu/audio/audio1394?start=51عشاق الحسن .بخش چهارم 
    پاسخ:
    ضمن تشکر
    به عنوان نوای وبلاگ کریمانه انتخاب شد.

    خادمی زیر سایه کریمانه ..
    مغلمانه مزین شد به لبخند امام حسن ..
    http://moallemaneh.blog.ir/
    پاسخ:
    حسن جان 

    ما را برای خادمی ات انتخاب کن 
    ورنه گدای تان به سعادت نمی رسد

    خیلی خوبه. دست دل تون بازه که خواستید جایزه رو با بقیه تقسیم کنید :)
    التماس دعا.
    با سلام و عرض قبولی طاعات خدمت برادر جهادی ام ,رزمنده کشورم و دین و ارزش هایی که دل محل نگه داری اونهاست ..حرف های این دل تمام سرمایه ی این ادمیست....این ادم خیلی دوس داره تو مسابقه ای که اینجا برگزار میشه شرکت کنه..اما دل وقتی پای مسابقه پیش میاد پا پس میکشه...غمگین میشه...به این ادم میگه تمام سرمایه رو میخوای معامله کنی....میگه سرمایه های هر دلیو میخوای نسبت به هم بسنجی....سرمایه های هر دلی هر چی هست اگه در بازار به حراج گذاشته بشه...اگر به بهای ناچیز خریده بشه یا خریده نشه پایان ادمیست....یوسف هم که باشی که نیستی,شرم مالک رو چه کنی...نمیشه...

    اینارو دل گف...فایده نداره..بارها شده..کافیه بشنوه مسابقست...غمگین میشه...میره.. هر چی التماس کنم....حتی خودشم یه ذره کوتاه میاد نمی تونه..نمیشه
    حالا اشکال نداره...دلم می سوزه بذار به حال خودش باشه...خودم شرکت می کنم...با همون متن سال گذشته...


    یافاطمه(س)
    پاسخ:
    سلام. دلم گرفت از بغض یک روزه در گلو ام.
    همسنگر قدیمی! شما دیگه چرا؟

    چی شد که کریمانه ابدی مولا رو "بازار" دیدید و فرصت خلوت و روی هم ریختن لحظات ناب امام حسنی مون رو "معامله" پنداشتید؟! اینقدر پر لکنت بودم؟

    ما فقط قراره با تمام وجود ناچیزمون، جشن تولد کریمانه برای باور هامون بگیریم و در کنار ثانیه های بی نظیر مجتبایی عمرمون، عکس سلفی بندازیم.

    هیچ کس ادعا نکرده و نخواهد کرد که این اندک هدایا و تقدیرها، تعیین کننده دل شکسته ترین مخاطب شرکت کننده در وادی عاشقی با امام کریم بوده و هست. ما اگرچه به پرواز در آسمان فکر می کنیم اما زمینی هستیم و ناخواسته معیار های مان هم بوی زمین می دهد. قضاوت داوران کریمانه بهانه ای است برای توزیع سرمایه مادی ما آن هم تنها به عنوان عیدی میلاد آقای ما. وگرنه اتصال اصلی چیزی است که مستقیم بین مخاطب و صاحب  این بیت رخ می دهد و من تنها واسطه ام و نقش دیگری نداشتم و ندارم و نخواهم داشت. 

    هوای دل این خادم رو داشته باشید. 
    این روزها حرف زدن از امام غریب دلتنگی ها و بغض های غریبی رو روزی ام کرده.
    برکه ای گفت به خود، ماه به من خیره شده است
    ماه ، خندید که من چشم به خود دوخته ام!
    سلام

    چقدر این پست شیرینه ..


    خدا کند که کریمان همیشه خوش باشند

    که تکیه گاه دل خلق بینوا هستند
    پاسخ:
    سلام. طاعات تون قبول.
    به شیرینی 15 ماهگی آشنایی تون با کریمانه.
    سلام برادر. اخوی. کوثر جان!
    این وبلاگ را از معرفی کانال تلگرام این الحسنیون پیدا کردم. شاهکار و منحصر به فرد هستی به قرآن. در این مسابقه با همه کوچکی و حقارت خودم در برابر بزرگی امام همام کریم با همسرم شرکت خواهم کرد.امام حسن در دو دنیا پشتیبان راه شما سرباز گمنام بزرگوار باشند انشالله. 
    پاسخ:
    سلام سید عزیز. دوست نادیده دل انگیز!
    خدا پشت و پناه خودت و خانواده ات و دست امام حسن ع گرمای تعالی و پیشرفت معنوی زندگی دنیا و آخرت ات ان شاءالله. 

    ممنون از نگاه پر انرژی ات دوست جدیدم.
    سلام و عرض ادب و آرزوی قبولی طاعات دوستان کریمانه!
    اگر لطف بفرمایید و اعلام کنید که دلنوشته ها باید به چه آدرسی ارسال بشه ،ممنون می شم. 
    ایامتان مبارک و پربرکت. 
    پاسخ:
    سلام. حال تون خوب و ماه تون کریمانه.

    راحت ترین راه، نظرات همین پست مسابقه است و البته میتونید درخواست بدید تا از طریق ایمیل یا صفحه تلگرام هم در خدمت تون باشیم.
    سلام
    ۱۰۰۰۰۰تومان واریز شد.
    پاسخ:
    سلام. قبول باشه.
    قرار شد نظرت رو هم پیرامون کیفیت ارتقای جوایز واریز کنی!
    در پناه کریم اهل بیت باشیم ان شاالله
    پاسخ:
    ان شاءالله.
    حالا بین خودمون. این الان یعنی چی؟ :)
    - خوبه ولی من شرکت نمی کنم!
    - خوبه منم شرکت میکنم!
    - خوب نیست و منم شرکت نمی کنم!
    - خوب نیست ولی من شرکت میکنم.
  • الهی العفو بحق المهدی عج
  • سلام.
    من هیچوقت قلم خوبی نداشتم تو نوشتن.هروقتم با خدا و اهل بیت صحبت میکنم با همین زبون ساده دلم حرف میزنم.همیشه دلم میخواست قلمم خوب می بود تا بلکه نوشته ای تو فضای مجازی بذارم که اگه بعد مردنم کسی خوند یاد خدا بیوفته.ان شاءالله خدا اخلاق و ظاهر و باطنمون رو طوری قرار بده که وسیله قرب به خودش باشیم.اما بنده روسیاهی چون من رو چه به این حرفا..اما مگه امام حسن ع کریم نیستند و غیر از اینه که اینجا کریمانه هست..از صاحب کریمانه میخوام که دست دلمون رو بگیرن.
    اما اینها همه توجیه نمیشه که با آقا و مولامون عاشقانه نداشته باشیم. 
    تبریک میگم به اونایی که توفیق شرکت کردن پیدا میکنن. 
    برای ما هم دعا کنید..میلاد حضرت نور بر همگی مبارک
    اینقدر قلب و ذهنم حرف دارن که مثل بچه ای که کسی رو می‌بینه و با ذوق میخواد براش حرف بزنه..همچین حسی دارم..باید ببخشید که حال نوشته هام ذوق زده هست 

    پاسخ:
    سلام. عید و ماه و ایام و شب های شما هم مبارک و فرخنده.

    حال نوشته هاتون نه ذوق زده است و نه هیچ صفت بد دیگه ای. خیلی هم قلم خودمونی و ساده و بی تکلفی دارید. 
    شما عاشقی خودتون رو با اهل بیت بکنید و کاری به کار مقایسه وضعیت دل یا قلم تون با بقیه نداشته باشید.
    حال تون رو بنویسید و تقدیم کنید به مولود این ماه. کار سختیه؟

    برگ سبزی است تحفه ی درویش ... چه کند بی نوا ندارد بیش ...

    این باعث میشه شما خودتون هم آروم و سبک بشید.
    تازه شاید همین روزها ما هم خوندیم و از حال خوب تون، قطره اشکی از چشم بغض کرده ای جاری شد. 
    میدونید چه اجری برای شما داره؟ :)
    سلام علیکم. 
    من با کامنت خصوصی فرستادم. ارسال شد؟
    پاسخ:
    سلام. بله دریافت شد. اما ناقص.

    جهت تکمیل روند ثبت نام، آدرس وبلاگ تون رو وارد بفرمایید و درغیر این صورت، یک شماره تماس.

    سلام بزرگوار

    خیلی شرمنده ام از خودم...

    وقتی حرفای دلمو گفتم نه به کریمانه فکر می کردم و نه به معامله ای که اینجا..فقط کلمه مسابقه رو دیدم

    و احساسی که یه عمر نسبت به برخی مسابقات تو ذهنم بود خودشو نشون داد...کریمانه رو دوس دارم چون ادمها خودشون هستن..چیزی که  در دنیای مجازی و حقیقی کمه..نمیخواستم حرف دلمو نزنم و چیز دیگه ای وانمود کنم..اما حواسم به همه چی نبود..ببخشید

    همیشه به استقبال مسابقات مادی رفتم اما نسبت به بعضی مسابقه ها حس خوبی نداشتم و صادقانه میگم با شنیدنش دلم میگیره.. اون لحظه هم این حسی که همیشه باهام بود..خودشو نشون داد...

    دنیای شما رو همیشه زیبا دیدم...خیلی زیبا...کریمانه هم بخشی از همین دنیاست...

    و

    شاید اگه دلی که بی قرار ماه خدا بود جا نمی موند و در بستر بیماری فقط نظاره گر این زیبایی ها نبود هوای دل خادم رو داشت/خیلی التماس دعا..نه برای بیماری..برای حال دلم

     

    یافاطمه(س)

    پاسخ:
    از صاحب این ماه عزیز آرزوی سلامتی و صحت جسم و روح تون رو دارم.
  • مائده ..دختر امام حسن ع
  • سلام .من یک دختر ده ساله هستم .کریمانه را خاله ام به من معرفی کرده است .میدانم که نمی توانم مثل شما آدم بزرگ ها ادبی و خوب بنویسم اما از آن جایی که امام حسن را خیلی دوست دارم حرفهایم را برای آقا خواهم نوشت .خیلی دلم میخواهد نفر اول باشم .نه برای پول نقدی .برای شرکت در اردوی جهادی .
    امیدوارم برنده بشوم .ممنون 
    پاسخ:
    سلام مائده خانم.
    خوش اومدی به کریمانه ی امام حسن ع.
    پس باید منتظر یک دلنوشته متفاوت و خیلی دلنشین باشیم! 

    خوش به حالت که از این سن، اینقدر به وسیع ترین کرمخونه ی عالم، ارادت پیدا کردی.

    عنوان جوون ترین شرکت کننده در این مسابقه کریمانه به شما تعلق می گیره!
    با دل پاکت میتونی از همین الان خودت رو برنده بدونی.

    راستی مائده خانم.
    چرا اینقدر دوست داری اردوی جهادی شرکت کنی؟ مگه چی شنیدی از جهادی؟ تصورت ازش چیه؟
    سلام و رحمت. طاعات تان مقبول درگاه خداوند.صادقانه عرض میکنم مسابقه ای بی نظیرو خاص ایجادکرده اید. تابه حال در سایت هاووبلاگها ندیده بودم برای امام حسن مجتبی ع چنین کار زیبایی برنامه ریزی کرده باشند. تصورکنید اگر 11 وبلاگ دیگر هم داشتیم که برای سایر ائمه اینطور فعالیت می کردند، چه قدر زیبا می شد. خداقوت ویژه خدمت شما.
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    الحمدلله. خدا کنه از نگاه آقا هم همینطور باشه.

    عجب ایده ای. خیلی عالیه.
    چرا از خودتون شروع نمی کنید؟

    قبلتر، یک خانم شمس از دوستان وبلاگ نویس که به کریمانه لطف ویژه ای داشتند، با این اسم اینجا تشریف می اوردند و بعد برای ادامه تحصیل از کشور رفتند. به دلیل شباهت اسم و لحن نظرتون می پرسم. ایشون که نیستید؟ 
    سلام. تبریک حلول ماه رمضان بر شما و دوستان تان. وبلاگتان عالی. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بر رمضان!

    محتاجیم! محتاج ...
    سلام برادز
    طاعات و عبادات تون قبول باشه

    راستش من مخم و عقل ناقصم کشش این چیز ها رو نداره.
    یعنی وقتی قراره در باره جوایز و امثال این ها نظر بدم، مغزم کاملاً هنگ میکنه. 
    پس بهتر است در این باره از عقلای قوم مشورت بگیرید.




    پاسخ:
    سلام. از شما هم برادر.

    باشه ممنون. تغییرات رو با مشورت لحاظ می کنیم.
    به نام خدا

    سلام برادر

    خدا قوت

    حتما حتما شرکت خواهم کرد.

    دعا کنید حواسمون کمتر درگیر دنیا بشه.
    پاسخ:
    سلام خانم مدرس. حال تون خوبه؟
    مدت هاست سنگرتون خاک میخوره. 

    ان شاءالله که زندگی معنوی تون روز به روز بهتر و زیباتر بشه.

    باعث خوشحالیه شرکت تون.
    ممنونم از کامنت "خیلی" قشنگ و پر نوری که برام گذاشتید.
    فراموش کرده بودم مبارکی و یمن نیمه ی رمضان رو.
    عجب مسابقه ای راه انداختین. ان شالله فرصت کنم من هم شرکت میکنم.


    +کامنتم تو اون وب هم انگار حرف دل خیلی ها بوده! :دی
    پاسخ:
    حرف دل من که بود!

    ان شاءالله فرصت کنید توی این جمع بزرگ، باشید.
    عیدتون مبارک. ماه تون کریمانه.

    خوش اومدید به کریمانه.
    سلام علیکم
    راستش من برای تولد حضرت قاسم نوشتم یه دونه اما دیر شد تا بدم خدمتتون
    چه کنم اون رو؟

    ممنون بابت یاداوری دوباره
    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    خب خیلی کار خوبی کردید. حتما ارسال کنید.
    دوست داشتم ایشان باشم تا موجب خوشحالی تان شود اما چند روزی بیشتر از آشنایی ام با کریمانه تان نمی گذرد. درمورد ایده که فرمودید شاید اگر مسئله همسرم نبود، پیش از این وارد فضای وبلاگ نویسی شده بودم. شرمنده. شما جور ما را نیز کشیده و می کشید... 
    پاسخ:
    الان هم که شمس بزرگوار دیگه ای هستید خوشحالیم. ان شاءالله مسئله همسر محترم حل بشه و بخونیم تون به زودی. 

    + خیلی "حسین ع" زحمت ما را کشیده است...
  • بارانی از دل دریا...(صد و هفتاد و پنج ستاره)
  • سلام
    گفتین برای ثبت نام نیاز ب ایمیل هس
    میشه ادرس ایمیلتونو بدین
    اگه  نمیشه علنی بگین میشه ب ایمیل بالا بفرستین؟
    فـــــــــــــــــــــــــــــــــوری :l
    پاسخ:
    سلام. خوش اومدید.
    برای ثبت نام، نیاز به ایمیل نیست.
    یکی از راه های ارسال بجز همین صفحه نظرات خصوصی و آیدی تلگرام، ایمیل هست. برای ثبت نام شرط ما بر ذکر آدرس وبلاگ یا یک شماره تلفن همراه از خودتون یا همسر یا خانواده است. اسم تون میتونه حقیقی و یا مستعار باشه. ولی وبلاگ یا شماره تماس برای ارتباط با فرد شرکت کننده ضروری هست. 
  • هانیه شالباف
  • سلام خیلی جالبه...حتما راجع بهش فکر میکنم
    پاسخ:
    سلام. هم فکر کنید هم زودتر دست به قلم بشید.

    خوش اومدید به کریمانه.
    سلام
    چه وبلاگ خوبی!
    ان شاءالله اگر زنده بمونم،تا روز میلاد حتما میام.
    و گرنه که از خود امام حسن کمک میخوام برای اون دنیا.

    من هر سال در چنین شبی،نذری یک سفره و مولودی دارم.
    به شدت به امام حسن مدیونم.
    سالها پیش با ارزش ترین هدیه زندگیم رو از امام حسن علیه السلام گرفتم.

    اگر زنده باشم حتما میام.
    پاسخ:
    سلام. طاعات تون قبول.

    این خیلی عالیه که به شدت به حضرت مدیونید و اون هدیه رو از آقام گرفتید. قدر بدونید.
    اگر قول بدید از وبلاگ نویسی انصراف ندید و بعد این سفر، برگردید، براتون در خصوصی چیزهایی رو راجع به ارتباط اینجا و امام می نویسم.
    سلام برادر
    تشکر از سرزدنتون
    میلاد مبارک آقا پیشاپیش مبارک.
    الهی وهابیت نابود بشه و هر چی زودتر برید زیارت غریب بقیع. منم پشت سرتون.

    پاسخ:
    سلام مومن. موفق باشی.

    الهی آمین به دعای زیبات. عید تو هم مبارک.
    وووووووی الهی  الهی تولد امام حسن جونم مبارررررررررررررررررک 
    خدایا چه ذوقی داره
    فکر کنین حضرت مادر سلام الله علیها مادر شدن . نی نی رد و بغل می گیرند وووووووی.  اونم چه شازده نی نی ای خدا خدا
    حضرت امیر مومنان علیه السلام رو . آخی آقای پدر .جانم جانم
    جانم به این بابا 
    جانم به این مادر
    جانم به این شازده
    الهی من فدایی بابا بزرگ بشم . 
    چشمم کف پای همشون 
    الهی از در خونتون هیچ وقت هیچ وقت بیرونم نکنید




    عاقا من نشده یه حاجتی رو خاص از کریم بخوام ولی اینو میدونم از اون سالی اربعینی شدم که شب تولد امام کریمم رو توی حرف امام رئوفم به صبح رسوندم
    و همه چیز از اینجا شروع شد. قربون داداشا برم که چه خوشکل هوای همو دارن . 
    و توی این شب بود که شادی حقیقی رو فهمیدم.  یعنی معنای اتم و اکمل قنج رفتن دل رو این شب بود فهمیدم 
    و همه همه همه ی شادی های دنیا هیچ هیچه. خدا بهتون بچشونه
    پاسخ:
    سلام. عیدمون مبارک.
    چه ماشاالله پر انرژی :) 

    شاه بیت غزلیات حسین است حسن 
    بس که ارباب ارادت به برادر دارد ...
    سلام.طاعات قبول.عیدتون مبارک.

    یا ایها الکریم وجودم دخیلتان

    این جان خسته ی نگرانم قتیلتان

    دستم بگیر و تا ابد هم رها مکن

    ای هستی ام فدای نگاه جمیلتان


    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنون.
    عید شما مبارک تر :) 

    تفسیر آیه آیه ی کوثر سه حرف شد
    نام عزیز فاطمه اش را "حسن" گذاشت
    پروردگار نام حسن را خرید و بعد 
    دل های شیعه را گرو پنح تن گذاشت ...
  • مائده ملکوتی

  • این بار اول است که احساس مادری 
    در فاطمه به اوج لطافت رسیده بود 


    بعد از سال ها امشب یاد کریمانه افتادم
    یادش بخیر دورانی داشتیم با کریمانه و عاشق ایران

    تو این شب عزیز ماروهم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
    پاسخ:
    چه عجب خواهر بزرگوار. 
    مدت هاست کریمانه رو از حضورتون محروم کردید.

    همین چند روز قبل، یادتون افتاده بودم. 
    هرجا هستید دعاگو باشید و عیدتون کریمانه.
    سلاممممممممممممم.عیدتون مبارک .
    ازهمین حالا منتطر اعلام نتایج مسابقه کریمانه هستممممممممممممم

    من کشته ان برق ضریحم که نداری .
    کارم شده بر پنجره اش زل زدن از عمد 
    پاسخ:
    سلام و تبریک فراوان.
    به زودی پست دوم جشن کریمانه رو ان شاءالله بروز خواهم کرد.

    لبخند کریم اهل بیت همیشه همراه تون.
  • مائده ملکوتی
  • کم سعادتی ازبنده اس
    یه مدت کثیری برای قضیه ی ازدواجم دستم بند شده بود

    دعاگوتون هستیم،دعاگومون باشین...

    یازهراس
    پاسخ:
    به سلامتی. حدسم درست بود!
    پس متاهل شدید الحمدلله :)
    تبریک میگم.

    بله بله. خیلی هم کثیره ماشالله.
    گفتیم اینجا رو به فراموشی سپردید دیگه!
  • ذره ی ناچیز
  • خوردن چایی روضه اثرش جای خودش
    بوی نذری حسن یک شبه گیجم کرده

    اجرکم عندالله...
    پاسخ:
    بزرگوارید. 
    اجر همه مون پیش آقامون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">