کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

رشته پیوند محبت

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ

یکی از اتفاقات دوست داشتنی و پرهیجان زندگی من ، اینه که شیوه ای زندگی کنم که بعدتر بفهمم نظر رهبر هم که نایب امام زمان باشه، همینی بوده که بدون گفتن و بیانش من مدتها بهش عمل میکردم. 

یعنی خط فکری رو که یک فرمانده از سربازاش میخواد بدون اینکه فرمانده بیاد علنی بگه و گوشزد کنه تو از سیره فرمانده دربیاری و عملی کنی!

مدتیه سعی میکنم با جماعت مختلفی که در ارتباطم - مذهبی ، نیمه مذهبی ، غیر مذهبی ، ضد مذهبی ، بی تفاوت - طوری باشم که توی دل همه شون جا وا کنم.

یعنی بجای این که تفاوت های اعتقادی رو همون اول فریاد بزنم و گسستگی ایجاد کنم ، اول ایجاد دوستی میکنم ولی کم کم به مرور زمان اگر عمل من حرفم رو منتقل نکرد ، شکل شکیلی انتخاب میکنم برای گفتن صریح حرفم. خب؟!

امروز بصورت تصادفی با یکی از مطالب جلسات درس خارج حضرت آقا مواجه شدم که ... خودتون بخونید: اینجا 

میگن سلمان فارسی پشت سر امیرالمومنین ع که راه میرفته ، حتی قدم هاش رو جای پای حضرت میذاشته. در این حد شباهت و هم شکل شدن!

---------------------

* علاقه خوبی به پاک کردن سبزی داشتم ولی به برکت ماه مبارک شیفته این عملیات شدم! امروز در حال تماشای سریال "مدینه" پنج بسته سبزی پاک کردم! خدای من!

  • ۹۳/۰۴/۱۲
  • ۸۶۰ نمایش
  • سوره کوثر

نظرات (۱۷)

سلام. 
کار خوبی میکنید! سبزی رو میگم. 
پاسخ:
سلام. 

جدی؟ تایید میفرمایید؟
سلام!
امیدوارم منم بتونم اینطوری باشم!
.
.
همزمان هم سبزی پاک کنی هم مدینه ببینی یکم سخته!!!!!

پاسخ:
سلام.

ولی تجربه خوبیه.
  • باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)
  • سلام و ادب.
    حتماً حسّ خیلی خوبیه.
    تأیید شدن غیرحضوری از طرف آقا. کیف داره دیگه.
    همواره مؤیّد باشید.
    سلام...بعدمیخواستی کرکره توبراهمیشه بکشی پایین؟الهی بحق الحسین علیه السلام سربلندوسلامت باشی.خوش بحال اهل خونه با این پسربزرگ کردنشون(آیکون یک مادرحسرت بدل وایضا یک زن ندیدبدید)
    پاسخ:
    سلام. کرکره دغدغه های من هیچ وقت پایین کشیده نمیشه.

    ممنون. با آیکونی که فرمودید کلی خندیدیم.
  • آفتابگردون
  • سلام نام مقدس اوست...سلام برشما

    چقدر خوب شد که برگشتین...
    قلمتون سبز
  • باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)
  • سلام و ادب.
    الحمد لله خبرهای خوبی دربارهٔ سلامتی آیت الله مهدوی می‎رسد.
    خدا را شکر.
    پاسخ:
    سلام. اره شکر خدا.

    دعای مردم بی تاثیر نیست.
    سلام خوبی برادر؟

    1) همسر من دقیقا اینطوریه و خیلی هم تاثیرگذاره

    2) شما سبزی رو بسته ای می خرید؟
    آخه ما کیلویی می خریم
    پاسخ:
    سلام خوبم الحمدلله.

    یک اینکه شما حسرت دیدار این مرد خدا رو به دل ما گذاشتین!

    دوم اینکه سبزی بسته ای شده خیلی وقته. شما کجا ساکن هستید مگه؟
    باورتون نمیشه که هنوز نیومده خونه ماه رمضون سرش شلوغ تر می شه
    بعد تا سحر اخبار داعش رو رصد میکنه بدجور رو اعصابشن
    .......
    بابا باکلاس 
    ناراحت نشیدا ولی سبزی بسته ای مال آدمای یه ذره تنبله
    بالا نشینید دیگه که سمت شما کیلویی نمی فروشن ما منیریه می شینیم


    پاسخ:
    بهشون بگید نویسنده اینجا داعشیه! بلکه یه نیم نگاهی به این سمت انداختن.

    الان که دیگه خیلی مرسومه سبزی بسته ای! نه تنبل ها نه بالاشهریا. تقریبا همه استفاده میکنن.

    سلام پنج بسسسسسسسسسسسته سبزی پاک کردین ؟؟؟؟وای چه کار سختی

    من از سبزی پاک کردن متنفرم.ماهم سبزی کلیویی میخریم.

    پاسخ:
    سلام بله ناقابل! 

    ما که فعلا با دوستان بزرگوار: تربچه ، ریحون ، تره و نعناع داریم طرح دوستی می ریزیم.
  • ازاده(راز موعود)
  • سلام
    همیشه از جمله ی حلالم کنید بدم میومد.اعتقادم این بود که ادم تو هر لحظه ی زندگیش باید طوری رفتار کنه که نیازی به حلالیت نداشته باشه ولی گاهی وقتا همین یه کلمه به ادم ارامش خیال میده
    نمیدونم خداوند عمری دوباره بمن عطا میکنه یانه که بتونم بازم در خدمتتون باشم
    اگر گاهی وقتا حرفی زدم و یا متنی نوشتم که باعث ازارتون شد ازتون میخوام که منو ببخشید
    با پست اخرم به روز هستم
    پاسخ:
    سلام. 

    خیر باشه. پست آخر؟
  • طلبه14ساله
  • سلام برادر بزرگوار.
    اعمال و عبادات قبول.
    ما رو هم یاد کنید در مناجات‎ها.
    تقبّل الله سبزی پاک کردنکم ان شاء الله!
    پاسخ:
    سلام عزیزم. همکاریم دیگه. 

    شما هم عکس لو رفته ازت دیده شده. اشپزخونه قسمت شستن ظروفکم!
  • لیلی مدرس
  • به نام خدا

    سلام آقای عاشق ایران

    خیلی خوشحال شدم از اینکه دوباره وبلاگ زدین.

    ممنون از شما

    انشاءالله همیشه موفق باشین و مطیع امر رهبرمون

    یا علی ع مدد

    پاسخ:
    سلام. 

    برقرار باشید . تشکر از شما.
  • یارمهربان
  • دلم این روزها شمعی روشن می خواهد
    که جور مرا بکشد
    که به جای من اشک بریزد و
    بسوزد!
  • سیده طاهره
  • سلام
    پس تجربه جدید و جالبی داشتین،ان شاءالله در آینده چیزهای جدیدتری مثل خونه تکونی و خوابوندن بچه و... رو هم تجربه بکنید
    ممنون از دعاهای خوبتون
    چرا حیف؟!!! من فارسی حرف زدنش رو هم به زور متوجه شدم چه برسه به بقیه اش!
    پاسخ:
    چون بعضی چیزا ترجمه بشه خراب میشه. زیبایی اصلش رو از دست میده.
    سلام برادر بهش گفتم کلی خندید
    سلام.
    برا همه جواب گذاشتید.
    در حد یک جواب سلام به ما هم میگفتید.
    سلام. الانم دیگه جواب نمیذاشتید. 
    پاسخ:
    سلام. دقت میکردید همه نظرات جواب داده نشده. 
    ضمنا پاسخ من با توجه به متن نظره. نه نویسنده. 

    انشالله که خوب برداشت کنیم.

    طاعات قبول. ماه تون عسل.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">