کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

جهادی نوشت (9)

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۵۱ ب.ظ

دست های دختران من


دختران من وقتی حلقه می زنند ، حیثیت تجمعات جهانی می ریزد

پیوند صاحبدلان این قلب های شیشه ای ، رسانا ترین رسانه ی تصویری دنیاست

وقتی حرارت این دست ها درون یکدیگر می ریزد ، تصمیم گیری برای ادامه ی کار دنیا آغاز میشود!


آسمان ، از قوام این دست ها اوج می گیرد و آرام در جایش می ایستد

زمین ، همچنان برای عمر کردن مهلت می گیرد و چهار زانو به تماشا می نشیند

 و ستارگان ، مدیریت اجرایی محفل شاعرانه ی خود را به سایه ی بیابان های کویر می سپارند.



خدا را شکر! گل خنده روی لب های دختران من شکوفه محبت زده است.

خوشحال باشید که هنوز دنیا برقرار است!

-----------------------------------

* التماس دعای جهادی.

** عشق نوشت: دادیم به حکاک عقیق دل و گفتیم / حک کن به عقیق دل ما حضرت زهرا سلام الله علیها 

  • ۹۳/۱۰/۲۹
  • ۹۱۶ نمایش
  • سوره کوثر

نظرات (۲۱)

  • شاگرد سورۀ کوثر
  • خوش به حال سورۀ کوثر، با شادی این همه دختر...
    بریزد حیثیّت تجمعات جهانی از شکوه این همه خلوص و یکرنگی.

    مرحباً بکم یا اخی.
    پاسخ:
    دلم عجیب برای دخترانم تنگ شده ...
    میشه بفرمایید این عکس مربوط به کجا و چه زمانی است و مربی اون ها کی بوده؟
    پاسخ:
    بله بزرگوار. میشه.

    اردوی جهادی نوروز 1393 - بلوچستان

    مربی اون ها، یکی از خواهران گروه هستند.
    اینهمه دختر ناز یه جا
    دلم دختر میخواد رحمت میخواد
    راستی بچه دارید؟
    پاسخ:
    سلام خانم خودمونی

    نه هنوز. برام فرشته ی دختر بخواید از امام حسن سلام الله علیه.
    سلام.اینجاکجاست؟چطوری میشه رفت اردوی جهادی؟
    پاسخ:
    سلام

    برای جهادی رفتن ، عزم جهادی میخواد. 
  • دلتنگ کربلا
  • سلام وادب 

    دختران شما که حلقه میزنند اسمان شرمنده میشود از وسعت این دستها ...زمین وزمینیان که دیگر جای خود دارند .

    پاسخ:
    سلام.

    دقیقا.
    بسم الله...


    سلام علیکم...

    از همون حلقه هاس ک بینش محاصره میشدید؟!
    پاسخ:
    سلام شاگرد خودم.

    آشنا میزنی! این رو خودم توی کلاس گفتم!؟ اگه نه از کجا میگی؟

    آره دقیقا. خود همونه.
  • شاگرد سورۀ کوثر
  • سلام،

    الطافکم مزید. سه روز آخر این هفته شیراز بودم. یعنی نیم ساعت پیش رسیدم خونه. سه روز آخر هفته ای که میاد بخواست خدا کرمان هستم. و اینجوریست که توفیق ها سلب میشود. دعاگویتان هستیم، دعایمان کنید...

    از اعتمادی که فرمودید ممنونم. خیالتان راحت راحت راحت. ضمناً با تدابیری که اندیشیده ایم مقر ما هیچ وقت لو نخواهد رفت!!
    پاسخ:
    :) 
    ماعزمش رو داریم،باید چطوری رفت؟
    پاسخ:
    دانشجو هستید یا طلبه؟ 
    یا هیچکدوم؟
    سلام 

    انشاالله که خدا فرشته ای سالم و صالح نصیبتون کنه

    خداروشکر

     

    خوش به حال شما ...

    سلام برادر

    خداقوت

  • دلتنگ کربلا
  • نشسته ام بنویسی گدا گدا ، اقا 
    چقدر محترم است این گدای با اقا 
    سلام وادب ....
    حتما حال وروز این روزهایتان در دایره دستان پرمهر دخترانتان میگذرد که کریمانه سوت وکور است ...
    پاسخ:
    کریمانه سوت و کور نمیشه ... 

    هیچ وقت ... 

    پرچم کریم اهل بیت همیشه بالای بالاست ...
    یکی تار عنکبوتای اینجا رو تمیز کنه
    خدا قوت
    نیستی برادر 
    خوبی انشاالله؟
  • همسر سید علی ...
  • با سلام 
    یادش بخیر جهاد ... بهترین روزهای عمرم ... روزهای هست که جهاد رفتم ...
    دیگر نمی نویسید ...
    رفتید مشهر با مردم روستا ؟
    پاسخ:
    خدا نکنه دیگه ننویسم ... خو می میرم که!
  • حوزه 5 حضرت مریم(س)
  • سلام شادیشون حقیقیه تو دوره ای که خیلی کم میشه شادی حقیقی پیدا کرد
    به ما هم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام. 

    بسیار عالی. آرزوی موفقیت ثانیه افزون برای خواهران فعالم در حوزه 5 دارم. 
    سلام.
    به دختراتون بگین مثله یک چشمه ی اشک از دل یک دل سنگ جوشیدن. چشمه ای که خدا کنه خشک نشه. بهشون بگید خیلی آسمونی بودن که دل سنگم رو شکستن. ای کاش منم تو این حلقه بودم. از زمین که نمیشه ولی راه آسمونی برای رسیدن به این حلقه هست؟
    سلام.
    سلام ما رو هم به دختراتون برسونید. بگید جای ما رو تو حلقه شون خالی کنن. از زمین که نمیشه ولی از آسمون راهی برای رسیدن به این حلقه هست؟ به دختراتون بگین دعا کنن شاید راهی پیدا شد. اینها اینقدر معصومند که با دیدن حلقه شون از دل سنگ من چشمه ی اشک جوشید. حتما دعاشون مستجابه! بگین یکی در کورترین و تاریک ترین نقطه ی دنیا آرزو داشت باهاشون تو این حلقه دور میزد و به آسمون میرسید.
    پاسخ:
    سلام

    دختران من اونقدر آسمون دل هاشون پرستاره است که برای هر دل عاشقی یک ستاره کنار گذاشتند.

    دعا میکنم برای گرفتن ستاره تون ، از دست دخترای من ، به منطقه طلبیده بشید.
    بسم الله


    سلام علیکم...


    نبودتون خیر باشه...

    ما سالهاست شاگرد شماییم و ازتون کسب فیض میکنیم...

    شاگردی شما افتخار ماست...


    پاسخ:
    آخ این نفسم بحال اومد. احسنت

    خوب بود ولی کم بود. از فیض و مستفیض و اینا بیشتر بگو!
    سلام.هیچکدام،منم ی ماجرای خیلی جالب از مشهدرفتن با بچه های جهادی دارم اما وبلاگی ندارم که بنویسم.
    پاسخ:
    خیلی خوشحال میشم خاطره سفر مشهد تون رو برام بگید. 
    چه اینجا چه اینکه یک وبلاگ برپا کنید و برامون بنویسید.
    سلام و خداقوت

    اتفاقی وب شما رو دیدم...نمیدونم چرا تصمیم گرفتم حرف دلم رو در وبلاگی که به اسم کریم اهل بیت هست بنویسم....شاید خدا میخاد از کرامت امامش حاجت منو برآورده کنه...

    اون جمله ای رو که از آیت الله فاضل نوشتید خیلی به دلم نشست...میدونید چیه حاج آقا من جوان هستم و مدت زیادی بود که مدام با خودم فکر میکردم که چه وظیفه ای تو این دنیا برعهده من هست...همیشه فکرم درگیر این چیزها بود و آرامش نداشتم تا اینکه چند تا از دوستان دوره دبیرستان که بعد از دانشگاه دوباره به ولایت همه برگشته بودیم همدیگرو دیدیم و صحبت کردیم و ....خلاصه اونا از همین مدل کارهای جهادی و موسسه های خیریه گفتن وکه در این دوران چه کارهایی کردن...کم کم منم دیدم آره انگار تنها چیزی که در کنار دعا و عبادت وقرآن و.. میتونه منو اغناء کنه و به آرامش برسونتم که دارم گامی در راه دینم برمیدارم همین جور کارهاست و مقدداری هم شروع بکار کردیم..
    حاج آقا الان دیگه تمام فکر و ذهنم برا آینده و زندگی آینده ام اینه که در راهی باشم که به خدا و دین خدا خدمت کنم ...اصلا نمیتونم به مدل زندگی دیگه ای فکر کنم...این برام یه مشکل شده در کنار شیرین بودنش...چون من دختر مجردی هستم و الان خیلی از این مدل کارهای جهادی رو نمیتونم به خاطر دختر بودن و... انجام بدم..و خیلی نگرانم بخاطر قضایای مختلفی که پیش اومده که همراه آینده ام اگر کسی نباشه که در این کارها خودش هم دستی داشته باشه و پا ب پای هم خدمت کنیم ...من واقعا زندگی برام سخت و غیرقابل تحمل میشه.....اول میخاستم بحق کریم اهل بیت برام دعا کنید که زندگی آینده ام طوری رقم بخوره که همراه با خدمت به خلق باشه ...و بعد هم اینکه در مورد اینطور کارهای جهادی بگید که من چطور با شرایطی که دارم برای اینجور کارها اقدام کنم....خدا به شما خیر عنایت کنه
    ببخشید زیاد حرف زدم ولی باز هم نتونستم کامل حرفهام رو بگم...شما در حق ما دعا کنید.
    وای من دلم خواست...انگاراول انقلابه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">