کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

بارقه های امید

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

نمایشگاه صلابت

تزریق حیات به روح های خسته

نذر هزاران بارقه امید برای یتیمان نوازش خدایی



با این آقای نازنین "رکود" خجل ترین و بی معنی ترین واژه هاست.


  • ۹۳/۰۴/۰۸
  • ۸۶۸ نمایش
  • سوره کوثر

نظرات (۱۲)

  • زهراسادات
  • سلام...
    وبلاگ جدیدتون رو بهتون تبریک میگم...و همچنین حلول ماه رمضان رو بهتون تبریک میگم...
    ان شاالله عبادت هاتون مقبول درگاه حق قرار بگیره...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام و تشکر.

    دعا کنید برای حضرت زهرا س باشه و بس. خیلی التماس دعا
  • سیده طاهره
  • سلام برادر
    ممنونم که من رو جزو اون دسته دوستان نزدیک و افراد معدود دونستین
    خیلی خوشحال شدم وقتی پیامتون رو دیدم
    اتفاقا دیروز داشتم فکر میکردم که جای مطالب خوبتون خیلی خالیه با خودم گفتم لابد هنوز جایی رو سرپا نکردین که اطلاع ندادین
    خیالتون از بابت آدرس راحت
    به نظرم بهتره به کسایی که آدرس رو دادید بگید که شما رو لینک نکنن،چون همون افرادی که ردتون رو زده بودن میتونن از این طریق دوباره پیداتون کنن
    ان شاءالله اینجا پربارتر و پربرکت تر از اونجا باشه
    ان شاءالله در راه حق ثابت قدم باشید
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام

    نظرتون کاملا درسته. به دوستان هم که خصوصی پرسیدند عرض کردم فعلا لینک نکنید.

    زنده باشید. ممنون از حسن نظر و دعاهای خوب شما. الهی آمین
  • آرام mosafer88
  • سلام
    چقدر ما خوشبختیم در زمانی نفس میکشیم که نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند
    خدایا سربازیشان را روزیمان کن

    قال رسول الله صلى الله علیه و آله :
    طوبى لمن ظما او جاع لله اولئک الذین یشبعون یوم القیامة
    خوشا بحال کسانى که براى خدا گرسنه و تشنه شده ‏اند
    اینان در روز قیامت سیر مى‏ شوند.

    وسائل الشیعه، ج 7 ص 299، ح‏2.

    درک شایستته میهمانی عظیم خدا روزی دلتان

    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    سلام.
    چه قشنگ دست دادن!! غرور رو تو نگاه اون پسر جوون میبینید؟!
    پاسخ:
    غرور میریزه از این عکس ...

    یک نفر میباره ... یک نفر زیرش خیس میشه...

    سلام خیلیییییییییییییی خوشحال شدم از باز گشتتون.حلول ماه رمضان روهم بهتون تبریک میگم.راستی لینکتون نکنیم؟؟؟چقدر دلم برای نوای وب تنگ شده بود.

    پایدار باشید التماس دعا

    پاسخ:
    سلام زنده باشید

    نه لطفا فعلا لینک نکنید. ان شاءالله زمانیکه خودم لینک کردم بهتون اعلام میکنم.

    نوای وبلاگ گوارای روزه داران ماه امام مجتبی سلام الله علیه.
  • دخترچادربه سر
  • سلام
    خوشحالم که برگشتید وخوشحال ترکه من رو لایق دونستیدوادرس جدیدتون رودراختیارم گذاشتید
    رمضان مبارک
    پاسخ:
    سلام. رمضان شما هم پر خیر و برکت.

    زنده باشید. 
  • آرام آرام
  • سلام ...

    تنها اروز اینه یک روزی نزد آقام برم ....

    پاسخ:
    خدا به آرزوتون برسونه...
    سلام ...من یک فردبسیارحساسم اگربه من آدرس نمیدادی بعدمن یهویی بهت میرسیدم کلا بایک اخم نابودت میکردم ...طاعات قبول .التماس دعا
    پاسخ:
    سلام. شما جرو خوبان هستید. وظیفه بود تقدیم تون کنم.

    التماس دعای فراوان
    سلام برسید حسنی خراسانی
    خوشحالم که زیر سایه نائب برحق مهدی موعود زندگی می کنم
    طاعات قبول
    پاسخ:
    زنده باشید.
  • باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)
  • من همون وسط خرداد لینکتون کرده بودم!
  • باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)
  • در هر نفسم برای او می‎خوانم:
    "لا حول و لا قوّة الّا بالله"
    سلام

    این وبتون هم قشنگه مبارکا باشه

    ممنون لایق دونستین ادرس دادین

    التماس دعا

    فکر کنم جریان این عکس ی چیز دیگه س
    پاسخ:
    سلام خانم فاطمه.

    لایق چیه؟ وظیفه بود.

    جریان عکس رو نمیدونم. قشنگ بود گذاشتم. شما میدونید؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">