کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

لحظاتی باشکوه پر از سادگی

کـریمانــه

اینجا تکه هایی از لحظات زندگی باشکوهی را می خوانید که لطف "کریمانه" شامل حالش شده است ...

و سوره کوثر پیش از اینکه یک اجتماعی نویس باشد، یک "جهادی نویس" بوده و هست و خواهد بود ...

******************************
معتقدم هر بزرگواری که وارد "کریمانه" میشود، فقط بواسطه ی خدای حضرت زهرا س و خوش روزی بودن او است.

******************************
اینجا دیانت و سیاست به هم تنیده است. اما این، لزوما به این معنا نیست که پیرامون مباحث سیاسی کشور پست جداگانه گذاشته شود و به بحث و نظر پرداخته شود. چشم ها را باید شست!

******************************
هرگونه برداشت، کپی از مطالب، استفاده از قسمت یا تمام متن، تحت هر عنوان، حتی بدون ذکر منبع، نه تنها حلال و مجاز می باشد، بلکه بعنوان نویسنده ی حقیقی و حقوقی مطلب، نشر دهندگان نوشته ها رو در ثواب نگارش آن ها شریک میکنم.

******************************
تقریبا بالای 95 درصد از مطالب این وبلاگ ، تولیدی است و در هیچ جای فضای مجازی قابل جستجو نیست. این را نه از برای خودبزرگ بینی و غرور، که برای توجه و تعمق متفاوت و ویژه در پست ها نسبت به سایر نوشته های فضای مجازی، میگویم.

******************************
و حرف حساب: آیت الله فاضل ره فرمودند:
" 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم. واجباتت را انجام بده. به‌جای مستحبات تا می‌توانی به کار مردم برس. کار مردم را راه بیانداز.اگر قیامت کسی ازت سوال کرد، بگو فاضل گفته بود..."

یازهرا س.

مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

جهادی نوشت (6)

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۹ ب.ظ

تمام دلخوشی یک جهادی نویس

توی گروه مون ، یکی از سال ها تصمیم گرفتیم داخل بسته فرهنگی که به همه برو بچه های شرکت کننده میدیم ، یک تی شرت نخی با عکس چاپ شده حضرت آقا  هم بدیم. 

الحمدلله طرح خیلی زود جواب داد! 

بچه ها با یک استقبال گرم ، همون روز اول اردو، قبل از اعزام به روستا، تقریبا همه یکدست لباس ها رو پوشیدند. فقط کافی بود یک نسیم ملایم بیاد تا چهره نازنین حضرت آقا روی لباس ها بیشتر خودنمایی کنه.

چند روز بعد یکی از بچه ها با آب وتاب اومد سراغم و گفت: پسر! نمیدونی امروز چه اتفاقی افتاد!؟ قشنگ ترین اتفاق ممکن! 

- زود تند فوری بگو ببینم چه کردی امیرعلی؟! 

- امروز سر ظهر رفتیم خونه یک پیرزنی که خیلی اصرار کرررررد بریم چند دقیقه خونه اش استراحت کنیمممم. (چنان ذوق میکنه که به ذهنم میرسه حتما پیرزنه براش دختر خوب سراغ داشته!) بعد که نشستیم ، یه پیرمرده هم اومد. شوهرش بود. 

- خب.

- پیرمرد از سر مزرعه برگشته بود. خیس عرق بود. فکر کرد ما کارگرای شهرداری هستیم! کارگر افغانی! اومدیم یه آبی بخوریم و برگردیم سر کار و بیل و فرغون! که یکهو پیرزنه شروع کرد به معرفی ما.

- خببببب.

- باورت نمیشه! برگشت به شوهرش گفت: 

"مشتی این بچه ها فرستاده ی خود خود رهبرن! این جوونا از طرف رهبر اومدن واسه ما مسجد و حموم و دستشویی بزنن. میشنوی؟! خود آقا اینا رو فرستاده برا ما. اینا توی این گرماها اومدن. پولم نمی گیرن. فقط دارن این چندروز زمین میکنن و چاه میزنن. می بینی این مرد خدا این سید آل محمد ص چقدر به فکر و یاد ماست. دیدی ما فراموش نشدیم؟ الهی که خیر ببینه. الهی که حضرت زهرا س نگهش داره واسه مملکت. الهی عاقبت بخیر بشه ...  "  

سکوت شیرینی ، من و امیرعلی و جمع دوسه نفر اطراف رو فرا میگیره. سرم رو پایین میگیرم. مگه ما جز همین عشق بازی برای آقامون دلخوشی دیگه ای داریم؟ دنیای ما جهادی کارا چیزی جز اتصال این دل ها به قلب فرزند حضرت زهراست؟! 

یکی از بچه ها بغض جمعیت رو میشکنه: امیرعلی خوش خبر باشی داداش. سلامتی نایب المهدی صلوااااات ...

--------------------------------------

* امروز از صبح دلم لرزید و بغض، حالم بود. حتی همین عمل ساده و مختصر! اعتراف میکنم تحمل دیدن فرمانده روی تخت بیمارستان از سخت ترین لحظات زندگی یک سرباز جهادی نویسه. خدا از عمر من بگیر و به رهبرم بیافزا.

** عشق نوشت: قل اعوذ برب عاشق‌ها ... مَلِک الناس، الهِ عاشق‌ها / قل اعوذُ ... از اینکه دنیا را ، بزند آتش آهِ عاشق‌ها

ای خدایی که اهل اسراری، که به پروانه‌ها نظر داری / که خودت عاشقی، خبر داری از دل بی‌پناه عاشق‌ها ... 

نظرات (۲۵)

سلام. بله بله...
خدا رو شکر که عمل موفقیت امیز بود!
صبح یه پیام از دوستم داشتم که گفته بود برای سلامتی رهبر عزیزمون حمد ویک صلوات بفرستید و به اندازه ارادتتون به دوستان پیامک کنید! هم این دوستمو خیلی دوست دارم هم لجم گرفته!! به نظرم نباید با این جور کارا جو جامعه رو متشنج کرد. البته منظورم به شما نیست!

کارتون فوق العاده جالب و خلاقانه بوده! به قول خودتون لایک داره!!

سلام
واقعا سخته صحنه بیمارستانی رهبر را دیدن
خدا سلامتی وجوانی وسرزندگی رهبر را حفظ کند او هم مسلم وهم علمدار لشکر خوبیهاست یک ذره شک ندارم
سلام علیکم خسته نباشید  واقعا حرکت قشنگی بود گاهی تصویر با ادم حرف میزنه

جایی که زبون قاصره..

انشالله اجرتون با سید الشهدا باشه .. رهبرمونم سلامت باشن  زیر سایه ی امام زمان (عج)

اخی فرماندهتون چه اتفاقی واسشون افتاده؟ انشالله که از بستر بیماری نجات پیدا میکنن

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء..


سلام

امروز منم که آقا رو روتخت بیمارستان دیدم بغضم گرفت! واقعا سخته!

خاطره خوبی بود! من که یه خواننده بودم کلی ذوق کردم! حالا حال شماها چطور بوده!!!

بچه ها رفتن یه اردو جهادی ! به منم گفتن بیا! ولی بابام نذاشت... کلی ناراحت شدم...

امروز زنگ زده بودند و از حس و حال اونجا و بچه های اونجا میگفتن... دلم گرفته از بی سعادتی خودم....

عشق نوشت مثل همیشه عالی بود!

یاعلی.

  • طهورا-همنفس طلبه
  • یا غیاث المستغیثین باسلام. اعتراف می کنم که دیدن فرمانده روی تخت بیمارستان دل شیر می خواهد . خدایا من دل شیر ندارم .
  • باران (رازی در منتهیٰ الیه مشرق)
  • فرمانده بمیرم و شما بر زبر تخت نباشی
    مشغول مداوای بسی ساده و یا سخت نباشی
    من حاضرم هر روز کفن پوش شوم لیک امیرم
    حتّیٰ تو برای نفسی داخل این رخت نباشی
    ـ
    اللّهمّ احفظ و أیّد قائدنا الخامنه‎ای
    میدونستم حضرت آقا رو دوست دارم اما هیچوقت فکر نمیکردم روزی قلبم بخاطرشون انقدر فشرده بشه و حالم انقدر بد(همون شکلکه که داره ضعف میکنه از گریه)
    ...............................
    حرکت خیییییییییییلی قشنگی بود
    ما هم از این تیشرت ها بخواهیم باید از کجا بگیریم؟

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    خدایی دیدن فرمانده روی تخت سخته و روحیه را خراب میکنه
    من که وقتی ساعت 7 صبح پیامک رو روی گوشیم دیدم یه آن هنگ کردم
    بعد که پیگیر شدم دیدم باز شکر خدا چیز خاصی نیست
    دل ما گره به این سید دارد
    سلامتی رهبر عزیز صلوات
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    رهبر من ، طلایه دار لاله هایی ... امید قلب عاشقایی ... خمینی زمان مایی ...

    کاش قسمت می شد ما هم کاری کنیم که اینقدر مطمئن باشیم آقامون بهش رضایت دارن!!! البته که حتما تنبلی از خودمه [ناراحت]
    به نام خدا 
    سلام
    من احساس میکنم این لباسا،یه جور باعث تقویت روحیه افراد هم میشه.
    خدا عزت واراده هرچه بیشتر بده به این بچه ها.

    حضرت آقا تو دل ما بچه شیعه ها والبته جهادی ها جای  خیلی بزرگی دارن.
    خدا عمر هر چه بیشتر بهشون عنایت کنه.
    یا علی ع مدد
    سلام. می دونید امروز داشتم فکر می کردم به این عمل جراحی اقا، یاد چی افتادم؟!

    یاد اون روزایی که بچه یتیمای کوفه برای آقا امیرالمونین شیر میاوردن! چه حال بدی داشتن... :(((
    شما میگید دیدن فرمانده روی تخت بیمارستان دل شیر می خواد اون پدرشونو توی بستر شهادت دیدن... :((((
    بسیار زیبا 
    این حرکت ها لازمه تا نگاه مردم همیشه به نظام امیدوارانه باشه
    انشاالله که رهبر زیر سایه آقا سربلند و سلامت باشن
    فرمانده بمیرم و شما بر ز بر تخت نباشی
    مشغول مداوای بسی ساده نباشی
    من حاضرم هر روز کفن پوش شوم ، لبیک امیرم
    حتی تو برای نفسی داخل این رخت نباشی
    خدا قوت به سربازان حضرت آقا...
    خدایا! رهبرمان را همیشه سلامت نگه دار و سایه شان را بر سرمان مستدام بدار...
    عشق فقط سید علی

    سلااااااااام

    چقدر زیبا بود چقدر زیبا...ای کاش من هم انجا بودم و این حس قشنگ را تجربه می کردم وقتی این پست را خواندم هم خندیدم هم فکر کردم هم یکمی بغض داشتم ...

    خداوند حضرت آقا را در پناه الطافش محفوظ بدارد.

    خداوند به شما و همه عزیزانی که انقدر زیبا و بی ادعا برای مردم کار می کنند عمر طولانی و باعزت عطاکند.

    برای سلامتی حضرت آقا و همه عزیزانی که دغدغه شان خدمت کردن به خلق خدا و شاد کردن دل امام زمان است صلوان.

    سلام.ازدیشب که توی نت خبردارشدم .دل تودلم نبودکه چه عملی دارندوقتی صبح گفتن پروستات...فقط تودلم گفتم خدایا ازدردش کم کن .یک عمرگفتم ازعمرم کم کن نشد که بشه حالامیگم ازدردش کم کن.کمی روزای اول سختشه لطفا امن یجیب یادت باشه
    سلام و درود بر شما
    چه ابتکار جالبی
    خوندن خاطره زیبایتان اشک را میهمان چشمانم نمود.
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • سلام برادر عزیزم

    عجب دیدمتون تو حرم ....




    ما هم صلاح دیدیم بیایم بلاگ ..


    ضمنا لیکوندمتون ..

    یا علی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
    غرر الحکم . ح7207
    لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
    التماس دعا بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    سلام خوبی برادر؟
    عشق تان به امام خوبیها افزون و جهادتان مقبول...
    خوشبحالت جهادی هستی
  • فاطمه زهرا
  • سلام

    وبلاگ زیبایی دارین.

    خداقوت شما برا کارای جهادیتون

    +

    لینک شدید

    یاعلی

    پاسخ:
    جهادی ... دلم تنگ شده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">